ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

دلیل خیانت زنان متاهل چیست؟

  • ۲۰:۴۰

 

دلیل خیانت زنان متاهل چیست؟

اولین سوالی که بعد از خیانت زن و مرد به هم در ذهن پیش می آید این است که چرا؟ واقعا چرا باید یک زن و یا یک مرد به همسرش خیانت کند.

پــورن دور شدن از لذت زندگی طبیعی

  • ۲۰:۳۶

حسن گفته : من مدتهاست که به خاطر بیکاری و افسردگی پـورن می بینم . چند سالی هست که ازدواج کردم ولی باز به دیدن پـورن علاقه دارم طوری که گاهی از زندگی زناشوییم لذت نمی برم. یه جورایی معتادش شدم و هر بار خواستم ترکش کنم نشده.

 

هر چیزی به صورت طبیعی و انطوری که خدا خلقت کرده در اوج کمال خودش هست. رابطه زناشویی سالم و طبیعی در گرو تعهد و عشق هست. با دیدن فیلم های شهوت انگیز و تحریک کننده پــورن و پـورنوگرافی ، با عضو شدن در سایتها ، شبکه های اجتماعی و چت روم های شهوتناک  و مستهجن شما از تعهد و عشق خود دور می شید. این کارها با تعهد و عشق در زندگی سازگاری نداره در نتیجه از لذت زندگی طبیعی خودتون دور می شید. با این کار کمکی به افسردگی یا بیکاری خودتون نمی کنید بلکه باعث می شید که روز به روز افسرده تر بشید و خودتون را گم کنید. این باعث می شه که اعتماد به نفس خودتون را از دست دهید و کار و شغل مناسب خودتون را هرگز پیدا نکنید.

 

اگر به زندگی خودتون و همسرتون اهمیت می دید باید تمام چیزهایی که باعث وسوسه و تحریک شما می شه نابود کنید و از بین ببرید. اگر عضو هر گروه مبتذلی هستید از اون گروه خارج بشید و حساب کاربریتون را حذف کنید . بیشتر به خودتون برسید و نماز اول وقت را فراموش نکنید. مطمئن هستم که با به کارگیری هر انچه در توانتون هست می تونید تغییر کنید و زندگی تون را نجات بدید.

موفق باشید

روش خود ارضایی در پسران

  • ۲۰:۳۴

روش خود ارضایی در پسران و مردان 

خودارضایی به زبان انگلیسی masturbate می باشد. معنی خودارضایی همانطور که از نامش پیداست، یعنی خود را ارضا کردن. نحوه خودارضایی پسران با دختران متفاوت هست. طبق آمار، خودارضایی در پسران بیشتر از خودارضایی در دختران می باشد. گرچه سن بلوغ دختران از سن بلوغ پسران زودتر شروع می شود ، اما آمار نشان می دهد که خودارضایی در پسران زودتر از دختران هست.  همچنین اعتیاد خودارضایی در پسران شدیدتر می باشد و تعداد دفعات خودارضایی در پسران بیشتر از دختران هست . خودارضایی می تواند از سنین کودکی شروع شود. کودک به دلیل کنجکاوی سعی در کشف بدن خود دارد. والدین نباید نسبت به این مساله واکنشی نشان دهند و کودک را به خاطر این کار سرزنش کنند ، بلکه بهتر این هست که حواس او را به کار دیگری مشغول کنند.  علاوه بر کنجکاوی مسائل دیگر نظیر  روحی و تنش ها ، تجاوز جنسی نیز می تواند عامل خودارضایی باشد. با ورود پسران به سن بلوغ و افزایش میل جنسی شدت اعتیاد به خودارضایی بیشتر می گردد. 

 

حکم خود ارضایی زنان

  • ۲۰:۲۹

خود ارضایی به معنای ارضا شدن جنسی می باشد. شخص با خود کاری می کنید که از لحاظ جنسی ارضا شود این کار را همراه با خیالپردازی های جنسی ، دیدن فیلم و عکس ، فانتزی های جنسی و ... انجام می دهد. ارضا شدن در زن و مرد متفاوت می باشد. در مردان ارضا شدن همراه با خروج منی می باشد. اما در زنان ارضا شدن یا ارگاسم همراه با انقباضات پی در پی در ناحیه لگن و واژن می باشد. خودارضایی در اسلام حرام می باشد و حکم خودارضایی زنان و مردان تفاوتی ندارد.

وسایل خود ارضایی

  • ۲۰:۲۸

استفاده از این وسایل برای زنان و مردان باعث تجربه ارگاسم و ارضای جنسی سریع و آسان می شود. که این باعث نابودی زندگی زناشویی می شود، چون در زندگی زناشویی و رابطه جنسی با همسر باید نیازهای طرف مقابل را شناخت و برای او وقت گذاشت.تعداد آیتم های adult در سایت آمازون که مربوط به ابزار و عروسک های جنسی هست ، بیش از 60،0000  عدد می باشد. همانطور که خودارضایی مانند خوردن آب شور اعتیاد آور هست، استفاده از این وسایل نیز اعتیاد آور هست.  در حالی که با وسایل جنسی دیگر نیازی به این کارها نیست. این روزها در کشورهایی که این وسایل فروخته می شود ، رابطه های زیادی دچار مشکل شده و خانواده های زیادی از هم می پاشد. سودجویان و نافعان سعی در از بین بردن قبح استفاده از این وسایل جنسی دارند. انها همچنین سعی می کنند شرم صحبت از این نوع وسایل را در بین مردم بردارند. بسیاری ازمردان اقدام به خرید وسایل خودارضایی مردانه و ابزارهای آن از طریق اینترنت می کنند.

استمنا

  • ۲۰:۲۶

استمنای زنان و مردان چگونه است؟ خود ارضایی که از آن به استمنا یاد می شود از گناهان کبیره و حرام است. خودارضایی مردان و پسران را استمنا می گویند و خودارضایی زنان و دختران را استشها می گویند.

 

جلق یا خود ارضایی که از آن در متون دینی به استمنا تعبیر می آورند، عبارت است از: این که انسان با خودش کاری کند که از او منی خارج شود (جنب شود) این کار ممکن است با لمس کردن بدن خود، نگاه کردن به منظره های شهوت آلود (عکس، فیلم و ...)، یا مطالعه ی کتاب ها و مطالب شهوت انگیز (داستان، رمان و ...)، یا گوش دادن به مطالب شهوت انگیز (نوار، تلفن و ...) و یا فکر و خیال در امور شهوانی به قصد بیرون آمدن منی، صورت گیرد که در هر صورت حرام است و از گناهان کبیره محسوب می شود.

بهترین روش ترک خود ارضایی

  • ۲۰:۲۴

ممکن هست بارها برای ترک خودارضایی اقدام کردید و مدام با شکست مواجه شدید. اگر شما توانایی ترک خودارضایی را نداشته باشید با مشکلات زیادی روبرو می شوید. شما می خواهید بهترین خودتان باشید ، خوشحال تر باشید ، آرام تر باشید ، انرژی بیشتری داشته باشید ، اجتماعی تر باشید ، سلامتی روحی و جسمی بهتری داشته باشید ، جذاب تر باشید و خودارضایی مانعی برای شماست.

 

بهترین روش ترک خود ارضایی چیست ؟ 

خود ارضایی (استمناء برای مردان و استشهاء برای زنان) یکی از روش‌های انحرافی ارضای میل جنسی است، این عمل با انگیزش و تحریک اندام جنسی شخص از سوی خودش و یا آلات مصنوعی انجام می‌گیرد و معمولاً انجام آن تا رسیدن به لذت جنسی ادامه پیدا می‌کند که در مردان همراه با بیرون پاشیدن منی و در زنان بصورت اسپاسم (سفتی عضلانی) همراه با لذت شدید در ناحیهٔ مهبل می‌باشد. خود ارضایی را عموماً انجام این عمل توسط خود شخص در نظر می‌گیرند اما تحریک آلت توسط فردی دیگر البته بدون آمیزش جنسی (معمولاً با دست) را نیز خود ارضایی گویند. تمایلات جنسی خوب هستند و برای سلامت بدن ضروری هستند اما اگر در مسیر نادرست قرار گیرند کاملاً نتیجه برعکس خواهد بود.

خودارضایی با آب

  • ۲۰:۱۹

عوارض خود ارضایی با آب 

دختری 22 ساله هستم و 5 سال است که خود ارضایی میکنم، البته فشارهای جنسی قبل از این 5 سال هم وجود داشت اما خود ارضایی نمی کردم خود ارضایی من به این شکل است که من با آب این کار را می کنم وقتی به دستشویی می روم با فشار آب  به سمت کلیتوریس و تحریک کلیتوریس با فشار آب خود ارضایی میکنم، فشار آب هم بسیار زیاد است طوری که بعد از اینکه کار من تمام شد احساس کمی درد و بعضی اوقات حتی خراشیدگی در مهبل خود میشوم!!! و بعد از این کار بعضی اوقات احساس درد در ناحیه زیر شکمم هم می کنم(دا خل بدن) و جالب اینجا ست که زمانی که آب را به طرف خودم میگیرم هیچ گونه احساس دردی ندارم و کا ملاً این مساله برایم بسیار لذت بخش است و از دیگر مشکلاتم این است که چون آب را با فشار به طرف خودم میگیرم عضلات کمر و مهبل و ران را منقبض می کنم، آب بدون فشار باعث تحریکم نمی شود و همین طور اگر عضلات ناحیه هایی را که ذکر کردم منقبض نکنم باز تحریک نمی شوم.و حس میکنم فشار زیادی به این ترتیب به من وارد می شودو گاهی اوقات بعد از این عمل کمی هم دچار سر درد می شوم(فکر میکنم به خاطر فشاریست که حین این عمل بر خود وارد می کنم ) البته از درستی یا نادرستی این عملم آگاهی ندارم، البته تازگی ها با توجه به روشهای خود ارضایی که مطالعه کردم اقدام به خود ارضایی با تحریک دست نیز کرده ام اما لذتی که خود ارضایی با آب به من می دهد را هیچ گاه با تحریک دستم حس نکرده ام. چرا؟!!!

فواید خودارضایی

  • ۲۰:۱۱

آیا خود ارضایی مزایایی هم دارد؟ فواید و مضرات خود ارضایی چیه؟

 عده ای عقیده دارند که خودارضایی را در صورتی که حالت اعتیاد گونه داشته باشد مضرمی باشد ولی   اگر یک روال طبیعی داشته باشد فوایدی هم دارد!!در اینجا فواید خودارضایی را ذکر می کنیم و توضیح می دهیم که این فواید در واقعیت وجود دارد یا نه

 

1.از جمله فوایدی که به ان اشاره می کنند این هست که خودارضایی از رفتارهای پرخطر جنسی جلوگیری می کند . در دین اسلام خودارضایی گناه و حرام می باشد. اینکه گناهی کوچکتر جایگزین گناهی بزرگتر باشد قابل قبول نیست. هر دو اشکال دارد.

و اینجا باید یه سوال مطرح کرد که ایا خودارضایی را می توان به صورت کنترل شده و صحیح انجام داد؟ مطمئنا جواب خیر هست. چون میلی جنسی میلی بسیار قدرتمند هست که در صورت انحراف منجر به انحرافات دیگر نیز خواهد شد.

خودارضایی باعث می شود رابطه جنسی به صورت طبیعی صورت نگیرد. چون ارضا شدن و ارگاسم سریع تجربه شده ، ممکن هست رابطه جنسی برای طرفین لذت بخش نباشد.

ترک خودارضایی دختران

  • ۲۰:۰۴

نوشته شده توسط پاییز خانم :

عدم ارتباطات در خانواده عامل تنش و خودارضایی

سلام دوست های خوبم و دخترای گل ایران زمین من ..میدونید دوستهای خوبم یکی از دلایلی که دخترای گلمون خودارضایی  میکنند اینه که نمی تونند با خانوادهاشون درست ارتباط برقرار کنند ،نمی تونند دردو دلاشونو به پدر و مادرشون بگند متاسفانه اون قدر مادرای ما تو چشمو هم چشمی از فامیل و...غرق شدن که یادشون رفته دخترشون بزرگ شده و باید به دردو دلش گوش بدن حرفایی تو دلشه که دوست داره به یه نفر بزنه و چقدر خوبه اون یه نفر پدرو مادرش باشن نه کسی که چند روزی پیششه و بعدم خداحافظ که تازه دردی روی دلش باشه و مشکلش که حل نشد هیچ چندتا مشکلم بهش اضافه شده.پدرامونم از صبح تا شب سرکارن تا بتونند هزینه توقعات مادرای گرامیمونو جور کنندو غرق کارو تو فکر خودشونم دارن از صبح تا شب کار میکنند و حالام انتظار.....،اگه مادرامونم پر توقع نباشند اون قدر فشار زندگی روی پدرو مادره که اصلا فرصت نمی کنند به بچه هاشون برسند متاسفانه فکر می کنند بچه ای که شکمش سیر باشه و کیفو کفششم جور باشه دیگه این یعنی انجام تمام مسولیت پدرو فرزندی ولی اینو نمی دونند همون بچه حاضره شب غذا نخوره ولی احساس کنه پدرو مادرش عین یه کوه پشتشن یا بدون سرزنشو بدون ترسی به دردو دلشون گوش بدن متاسفانه برادرامونم فقط دری به تخته بخوره رگ گردنشون میاد بالا و این میشه تمام مسولیت برادری در حق خواهرشون نمی دونم واقعا این وسط باید یقه کیو گرفت

۱ ۲ ۳ . . . ۱۲ ۱۳ ۱۴
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan