ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

انواع خود ارضایی مردان

  • ۱۴:۲۷

انواع خودارضایی مردان

در خودارضایی ، افراد با لمس کردن آلت تناسلی خود ، لذت جنسی را تجربه کرده و معمولاً در نتیجه آن به ارگاسم می رسند . در حین انجام این کار ، معمولاً آن ها از تخیل و فانتری استفاده می کنند و از این طریق ، لذت جنسی خود را افزایش می دهند .

روش های خود ارضایی در مردان و زنان متفاوت است . عموماً مردان با مالیدن یا حرکت دادن دست به سمت پایین و بالای آلت تناسلی خود ، استمنا می کنند و زنان ممکن است با استفاده از دست و انگشتان خود ، ناحیه کلیتوریس یا واژن خود را مالش دهند . 

روش های خودارضایی در مردان

استمنا در مردان بیشتر بر آلت تناسلی تمرکز دارد یا آلت محور است . رایج ترین شیوه خودارضایی در مردان به این صورت است که دست خود را دور آلت تناسلی خود پیچانده و آن را به سمت بالا و پایین حرکت می دهند و معمولاً برای اینکه لذت جنسی بیشتری تجربه کنند این کار را با سرعت بیشتری انجام می دهند .

همچنین ، برخی از مردان در انجام خود ارضایی برای رسیدن هرچه سریعتر به ارگاسم از صابون یا روان کننده ها استفاده کرده یا اجسام حلقه مانندی که واژن زن را شبیه سازی می کند را به کار می برند . برای مردان نیز اسباب بازی های جنسی ای در این زمینه وجود دارند .

 

تمرکز بر روی احساسات خود در هنگام خودارضایی می تواند لذت افراد را در انجام این کار افزایش دهد . به این ترتیب ، به جای اینکه ذهن بر روی چیزهای مختلف متمرکز شود تنها بر روی بدن تمرکز دارد و این کار به افزایش برانگیختگی مردان کمک می کند . از سوی دیگر ، برخی از افراد که به انزال زودرس دچار هستند در هنگام خودارضایی ، دائماً برانگیختگی جنسی خود را متوقف و دوباره خود را تحریک می کنند که این کار به آن ها کمک می کند دیرتر به ارگاسم رسیده و بیشتر لذت ببرند .

علاوه بر این ها ، روش های خودارضایی در مردان می تواند عوارض متعددی داشته و در موارد شدید آن ، منجر به مسائلی از جمله انزال زودرس ، افسردگی ، عذاب وجدان و احساس گناه شدید و همچنین احساس حقارت در این افراد می شود .

اگرچه افراد می توانند در هر سنی و با هر جنسیتی اقدام به خودارضایی کنند اما روش های آن با توجه به تفاوت های جسمی ، در مردان و زنان متفاوت است . گاهی اوقات افراد به انجام خودارضایی اعتیاد پیدا کرده و این مسئله برای آن ها مشکلاتی را چه در ابعاد شخصی و چه در ابعاد کاری به همراه دارد و ممکن است این مسئله پیامدهای جبران ناپذیری برای آن ها داشته باشد . به همین دلیل اقداماتی عملی برای کنار گذاشتن این رفتار ضروری است .

زمانی که فرد ، به دلیل اعتیاد به خودارضایی دچار مشکلاتی در زندگی شخصی و شغلی اش شده ، لازم است با راه های ترک خودارضایی آشنا شده و سعی کند آن را کنار بگذارد .

 

  • ۳۰۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan