ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

وسایل خودارضایی زنان

  • ۱۹:۴۹

خود ارضایی در زنان

خودارضایی تنها در مردان نیست . بلکه زنان و دختران نیز آن را انجام می دهند. بر اساس آماری که بین 5000 نفر در آمریکا گزارش شده ْ خودارضایی در زنان و دختران نیز شایع هست. البته میزان افرادی که به خودارضایی مبتلا هستند در زنان نسبت به مردان کمتر می باشد. همچنین دفعات تکرار خودارضایی در یک بازه زمانی در میان زنان و دختران کمتر گزارش شده.

 

آمار خودارضایی زنان و مردان

 

آمار خودارضایی زنان و مردان

آمار خرید وسای خودارضایی

تعداد وسایل خودارضایی و ســکـس که به صورت اینترنتی در سایتهایی نظیر آمازون و ... فروخته می شود بیش از 60 هزار عدد هست. استفاده از این وسایل روز به روز زیاد تر شده و عوارضی هم به دنبال دارد. خرید و  استفاده از این وسایل خودارضایی برای زنان و مردان باعث شرطی شدن ذهن و ارگاسم با وسایل خودارضایی و با این شیوه خواهد شد. طوری که دیگر نمی توانند ارگاسم و لذت دلخواه را در رابطه جنسی با همسر خود تجربه کنند. در زندگی مشترک زن و مرد باید از نیازهای یکدیگر با خبر باشند و انها را برطرف کنند. اعتیاد به خودارضایی و استفاده از وسایل خودارضایی باعث ایجاد فاصله و عدم درک نیازهای طرف مقابل خواهد شد که باعث نابودی زندگی زناشویی خواهد شد. سودجویان سعی در از بین بردن قبح استفاده از این وسایل جنسی و جایگزینی آنها برای رابطه جنسی را دارند. بسیار ی از شرکتها به صورت اینترنتی و گسترده اقدام به تبلیغ  و فروش این وسایل خودارضایی در سایتهای مستهجن و پورنوگرافی می کنند. 

نه تنها در جامعه ما بلکه در اکثر جوامع دیگر نیز زوایای خودارضایی در خانمها بخوبی آشکار نیست. خانمهایی که خودارضایی می کنند، با استفاده از رسانه های زرد و در راس آن اینترنت اقدام به تهیه وسایل مختلف جهت خود ارضائی می کنند تا اینکه مناسبترین را برای خود پیدا می کنند، غافل از اینکه اگر وسیله خاصی در ابتدا سبب ارگاسم با کیفیت خوب می شود، ولی بعلت مصنوعی بودن این ارگاسم و عادت کردن سیستم عصبی، آنها مجبور هستند که روش خود ارضائی را تغییر دهند.

 

بر اساس آماری در آمریکا

20 درصد زنان حداقل یک بار در هفته خودارضایی می کنند و از این میان 60 درصد آنها از وسایل خودارضایی و اسباب بازی های جنسی و ویبراتور و ... استفاده می کنند.

 44 درصد زنان از وسایل خودارضایی و جنسی خرید می کنند.

78 درصد زنانی که اقدام به خرید وسایل خودارضایی می کنند متاهل هستند.

میزان فروش وسایل خودارضایی و عروسک های جنسی سالانه 15 بیلیون دلار می باشد

15 درصد دخترانی که از ویبراتور استفاده کرده اند زیر بیست سال سن دارند و بیش از 50 درصد زنان بین 20 تا 30 سال سن دارند.

 

 خودارضایی در زنان متاهل
برای خودارضایی مرز سنی خاصی وجود ندارد. خانمها ممکن است در دهه 80 زندگی نیز خود ارضائی داشته باشند. خود ارضائی همیشه در خانمهای مجرد دیده نمی شود، وقتی همسر در دسترس نباشد و یا اظهار خستگی نماید، ممکن است یک خانم نیازهای جنسی خود را با خودارضایی برطرف نماید. یکی از دلایل مهم خود ارضایی در خانمهای متاهل عدم رسیدن به ارضاء جنسی یا ارگاسم در یک رابطه جنسی طبیعی است.

 

 به دو دلیل بزرگ یک زن ممکن است در یک رابطه جنسی طبیعی به ارضاء جنسی نرسد:
1- لذت نبردن ار رابطه جنسی طبیعی که خود آن دلایل بسیار زیادی از جمله نداشتن رابطه عاطفی خوب با همسر، ازدواجهای اجباری، تحت فشار قرار گرفتن جهت نزدیکی و غیره دارد.
2- عدم مهارت و اطلاع کافی همسر از چگونگی ارضاء شدن خانمها.

 

عدم آگاهی مردان از ارضای زنان

 یکی از دلایل مهم خودارضائی در خانمهای متاهل این است که رابطه جنسی در این زوج مختص برطرف کردن نیازهای جنسی مرد می باشد. مرد اصلا یا نمی داند که یک خانم نیز باید به ارضاء جنسی برسد و یا اینکه چگونه یک خانم باید به ارضاء جنسی برسد را نمی داند. اکثریت قریب به اتفاق مردها فکر می کنند که رابطه واژینال مهمترین قسمت یک رابطه جنسی است در صورتیکه آن برای اکثر خانمها اهمیت چندانی ندارد. اکثر خانمها برای رسیدن به ارگاسم نیاز به رابطه واژینال ندارند و در حقیقت برقرار کردن رابطه واژینال با خانم بدون آمادگی وی سبب درد شدید و از بین رفتن میل جنسی می شود.

اکثر مردان ظرف دو دقیقه رابطه واژینال دچار انزال می شوند، در صورتیکه خانمها برای رسیدن به ارگاسم نیاز به 15-10 دقیقه تحریک جنسی با کیفیت مناسب دارند، بنابراین اگر یک زوج اطلاع کافی از نحوه ارضاء جنسی در خانم نداشته باشد، خانم ممکن است جهت برطرف کردن نیازهای جنسی خود، اقدام به خودارضایی نماید.

یکی دیگر از دلایل مهم خودارضایی در خانمها رها شدن خانم در رابطه جنسی قبل از رسیدن به ارگاسم است. یک سیکل جنسی از 4 مرحله تشکیل می شود و مرد و زن باید از این 4 مرحله عبور کرده و به ارضاء جنسی برسند. گاها در یک رابطه جنسی هم مرد و هم زن وارد این سیکل جنسی می شوند ولی مرد بعلت ارضاء شدن رابطه را قطع می کند درصورتیکه خانم هنوز سیکل جنسی را کامل نکرده است، در این موارد ممکن است خانم با خودارضایی سیکل جنسی را کامل کرده و به ارگاسم برسد.
 
روشهای خودارضایی در زنان
برخلاف مردان، برای خودارضایی در خانمها روشهای مختلفی وجود دارند، یکی از این روشها استفاده از ویبراتور است. استفاده بیش از حد از ویبراتور سبب می شود که از دستگاه تناسلی رفع حساسیت شده و فرد در یک رابطه جنسی طبیعی نتواند به ارگاسم برسد. علاوه از آن، استفاده بیش از حد از ویبراتور سبب کرختی و کاهش حس دستگاه تناسلی می گردد. باید توجه داشت که تحریکی را که دستگاه ویبراتور ایجاد می کند هیچوقت قابل ایجاد توسط انسان نیست و اگر بعلت تداوم استفاده از آن سیستم عصبی به تحریکات ناشی از ویبراتور عادت کند، دیگر این خانم در حین رابطه جنسی طبیعی، ارگاسم را تجربه نخواهد کرد.
 
خانم هایی که بطور مداوم دارای سابقه خودارضایی بوده اند، یاد می گیرند که دقیقا چه چیزی برای آنها خوب و یا بد است و در طول زمان مهارت زیادی در رسیدن به ارگاسم پیدا می کنند و بدین ترتیب چون شوهر به هیچ وجه از دانش همسر خود آگاه نیست و در یک رابطه جنسی طبیعی خانم نمی تواند به انتظارات خود برسد، کم کم رابطه جنسی برا خانم بصورت یک تکلیف جهت برآورد کردن نیازهای جنسی شوهر در می آید و در تعدادی از موارد نیز کار به اختلافات شدید می کشد.

عباس ذوالقدر
این مطلب را هر کس که نوشته است مشکل روانی و مغزی دارد. هیچ عوارضی در خودارضایی وجود ندارد.

البته تشویق نمی کنم به انجام اینکار اما یک سری آدم های مذهبی می آیند موهوماتی می نویسند.
بله متاسفانه عوارضی چون عقیم شدن و نازا شدن و ضعیف شدن چشم و خیلی از عوارض فیزیکی و جسمی خودارضایی ربطی به خودارضایی نداره. عوارض خودارضایی بیشتر جنبه روانی داره و ذهن با انجام مداوم خودارضایی حالت شرطی به خودش میگیره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan