ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خود ارضایی بدون دست ، خود ارضایی با آب

  • ۲۰:۳۰

 من دختری 23 ساله  هستم .چندین ساله خود ارضایی میکنم اما بدون مالش و لمس دست. من با فشار دلخواه آب شلنگ فقط به ناحیه کلیتوریس این کارو میکنم که اول تحریک بعد به ارگاسم همراه با لرزش میرسم. البته تصمیم به ترک گرفتم و تا الان موفق بودم.

آیا این روش خود ارضایی میتونه به پرده بکارت آسیب بزنه یا هر مشکل دیگه؟(بخاطر انجام اینکار برای مدت طولانی چند ساله چطور)؟

آیا فقط من از این روش استفاده کردم یا مورد مشابه بوده؟ 

البته من همیشه اینکارو نمیکردم بعضی مواقع برای چندین ماه انجام نمیدادم.

خودارضایی با آب توسط دخترخانمها  تقریبا یکی از روشهای مرسوم خودارضایی دخترخانمهاست. اگر چیزی داخل واژن نکردید خیالتونم راحت باشه که با فشار آب روی سطح خارجی آسیبی به بکارت نرسیده و نمی رسد.

در این روش فشار آب رو به سمت قسمت خارجی عضو تناسلی بخصوص قسمت کلیتوریس می گیرند . در این حالت ممکنه دهانه واژن هم هدف قرار بگیره اما مشکلی پیش نمیاد . بله اگر شلنگ رو داخل بکنن و آب رو با فشار وارد کنند احتمال آسیبهای جدی تر هم هست اما معمولا در خودارضایی با فشار آب این اتفاق نمی افته و فشار آب وارد شده به اون ناحیه خیلی متفاوت با زمانی که داخل استخر شیرجه می زنید نیست و مشکلی هم پیش نمیاد . البته این تصور منه .

منبع 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan