ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خود ارضایی دختران

  • ۲۰:۱۲
آیا خود ارضایی برای دختران که میخواهند به گناه نیفتند و آرامش یابند هم گناه است؟
آخه جدیدا شنیدم که میگن برای دختران حرام نیست و مکروه و مباحه.
چون معنی استمنا خروج مایع منی از آقایون است و برای دخترانی که شریک جنسی ندارند برای رسیدن به آرامش درون  و گناه نکردن مفیده.
 
پرسشگر گرامی با سلام و سپاس از ارتباط تان با این مرکز.
خود ارضایی حرام و گناه کبیره است. و برای دختران هم حرام است وضررهای جسمی وروحی زیاد دارد. وهرگز موجب آرامش نمی باشد. آرامش در تقوا و پاکی و یاد خدا است نه در گناه . قرآن در آیه 28 سوره رعد می فرماید: الا بذکر الله تطمئن القلوب؛آگاه باشید با یاد خدا قلب ها آرامش می یابند.
البته هر ترشحی در دختران خود ارضایی حساب نمی شود و موجب غسل هم نمی گردد بلکه اگر مایعی از زن در حال اوج لذت جنسی خارج شود جنب می شود و باید غسل جنابت کند. توضیح:
اگر زن بر اثر تحریک های جنسی به قدری تحریک شود که به اوج لذت و شهوت جنسی برسد و در آن حال مایعی از او خارج شود جنب می شود.و اگر به اوج لذت نرسد و مایع خارج شود و یا به اوج لذت برسد ولی مایعی خارج نشود و یا شک کند که مایعی خارج شد یا نه جنب نمی شود و غسل لازم نیست. به دیگر سخن زن اگر یقین به خارج شدن منی پیدا کند جنب می شود و اگر یقین پیدا نکند جنب نمی شود. بنابراین مواقعی که زن بر اثر تحریک های شهوانی مقداری لذت می برد و در آن حال رطوبتی از او خارج می شود چون به اوج شهوت نرسیده جنب نمی شود و رطوبت خارج شده هم پاک است و وضو و غسل را باطل نمی کند.(1)
اوج لذت و شهوت به حالتی گفته می شود. که در آن حال معمولا انسان از خود بی خود می شود و لذت زیادی می برد و منی بیرون می ریزد. و بعد از تمام شدن آن حال انسان احساس تخلیه شدن و ارضا می کند و حالت شهوتش تمام می شود و بدنش سست می شود و حالت تحریک آمیزی که قبل از تخلیه شدن داشت دیگر آن حالت را ندارد. مثل این که انسان گرسنه دلش غذا می خواهد ولی وقتی غذا خورد و سیر شد دیگر میل به غذا ندارد.
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan