ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی در هنگام عادت ماهیانه

  • ۲۰:۳۳

سلام من یه دخترم میخواستم بدونم خودارضایی در هنگام عادت ماهیانه ضرری داره یا نه؟

در اینکه خود ارضایی ضرر داره شک نکنید. برای اطلاعات بیشتر می تونید مقالاتی که در عوارض خودارضایی دسته بندی شده رو مطالعه کنید . بهتر این هست که در زمان پریود یاقائدگی خودارضایی رو انجام ندید چون دستگاه تناسلی در این دوره مستعد عفونت هست.  معمولا چند روز مانده به شروع عادت ماهیانه و حتی چند روز بعد از اتمام آن، خانم ها دچار تغییرات خلق و خویی می شوند که گاهی به صورت افسردگی، پرخاشگری، عصبی بودن، بی قراری، تورم یا درد در ناحیه شکم و همچنین کاهش میل جنسی یا افزایش میل جنسی همراه است.  تمایلات جنسی خانمی در این دوره ممکن است  افزایش  یابد در حالی که ممکن است در خانمی دیگر با کاهش میل جنسی همراه باشد. 

 

 

سلام من دختر مجردی هستم امروز با اینکه روز سوم پریودیم بود خود ارضایی کردم..خواستم بدونم چ عوارضی داره؟ ایا باعث میشه عفونت کنم؟

 بستگی به نوع خودارضاعی شما داره . اگر از طریق دستگاه تناسلی خارجی به ارگاسم رسیدید .نه مشکلی ایجاد نمی کنه .باعث عفونت نمیشه . ولی در دوران پریود بهتره این کار رو انجام ندید .چون دهانه رحم بازه ودستگاه تناسلی به خاطر وجود خون بیشتر مستعد عفونته . اگر هم به خاطر هیجانات ناشی از خودارضایی به پرده شما آسیب برسه متوجه نمیشید .

معمولا چند روز مانده به شروع عادت ماهیانه و حتی چند روز بعد از اتمام آن، دخترها دچار تغییرات خلق و خویی می شوند که گاهی به صورت افسردگی، پرخاشگری، عصبی بودن، بی قراری، تورم یا درد در ناحیه شکم و همچنین کاهش میل جنسی یا افزایش میل جنسی همراه است. بنابراین این تغییرات خلق و خویی طبیعی است ولی به یاد داشته باشید که در همه خانم ها یکسان نیست، همانطور که تمایلات جنسی خانمی در این دوره افزایش می یابد در حالی که ممکن است در خانمی دیگر با کاهش میل جنسی همراه باشد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan