ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

روش های خود ارضایی مردان

  • ۱۹:۲۷

خودارضایی (جلق زدن یا استمنا برای مردان) از روش‌های ارضای میل جنسی است، این عمل با تحریک اندام جنسی فرد از سوی خودش ، انجام می‌گیرد و معمولاً انجام آن تا رسیدن به اوج لذت جنسی ادامه پیدا می‌کند که در مردان همراه با بیرون پاشیدن منی  می باشد. بر اساس آمار خود ارضایی مردان نسبت به خود ارضایی زنان شایع تر بوده . خودارضایی در مردان متاهل نیز وجود دارد. 

 

 

خود ارضایی  مردان  چگونه انجام میشود؟

 

 روش انجام خودارضایی مردان در افراد مختلف ، فرق می کند اما معمولا با  نگه داشتن آلت در دست و حرکت دست انجام می شود.خودارضایی مردان بیشتر همراه خیالپردازی های جنسی و فانتزی های ذهنی هست.

 روش دیگر خودارضایی  مردان ، مالیدن آلت به سطح هایی مانند تشک ، بالش و ... می باشد.  بعضی مردان خودارضایی را در حمام انجام می دهند . استفاده از ابزارآلات ساختگی ، وسایل سکــس و اسباب بازی های خودارضایی  نیز متداول است. 

تمامی این رفتارها تا رسیدن به ارگاسم ادامه پیدا می‌کند. تمرکز بیشتر روی کلاهک آلت تناسلی و سرعت انجام عمل، سرعت رسیدن به ارگاسم را افزایش می‌دهد.

 برای افزایش لذت و همچنین برای کاهش اصطکاک معمولاً از مایعات یا آب دهان استفاده می‌شود.

 

تصاویر و عکس های زیر مربوط به آمار خودارضایی مردان و زنان آمریکایی   می باشد. آمار خودارضایی بر اساس سن ، جنسیت و دفعات خودارضایی می باشد. روش آمارگیری 5000 آمریکایی ، سن بین 14 تا 94 سال و اطلاعات ثبت شده در سال 2009 می باشد.

 

تصویر آمار خودارضایی مردان و زنان

 

آمار خودارضایی در مردان 

 

  • طبق عکس و تصویر بالا خودارضایی در مردان نسبت به زنان  شایع تر می باشد.
  •  طبق آمار 84 درصد از زنان آمریکایی در سن 25 تا 29 سالگی خودارضایی داشته اند.
  •  در همین محدوده سنی خودارضایی مردان 94 درصد می باشد.
  • کمترین آمار خودارضایی در سن 14 تا 15 سالگی می باشد .
  •  تعداد پسرانی که خودارضایی می کنند نسبت به دختران بیشتر بوده.

 

خود ارضایی در مردان و زنان متاهل

این آمار نشان می دهد که خودارضایی در زنان و مردان متاهل نیز وجود دارد. بسیاری از سایتها بر اساس این آمار،  خودارضایی را امری عادی و سالم جلوه می دهند . دلیلی که برای غیر مضر بودن خودارضای می آورند این هست که ان را با رابطه جنسی مقایسه می کنند و می گویند اگر خودارضایی کنترل شده باشد هیچ ضرری که ندارد فوایدی هم خواهد داشت ، در حالیکه اینطور نیست ، خودارضایی اثرات مخربی دارد 

 

عکس آمار خودارضایی مردان و زنان

 

 

خودارضایی مردان

 

تصویر بالا آمار دیگری از همان نمونه را نشان می دهد. جامعه آماری همان پنج هزار نفر آمریکایی هستند .طبق این آمار تعداد دفعات خودارضایی مردان و زنان متفاوت می باشد. تعداد دفعات خودارضایی مردان نسبت به زنان بیشتر می باشد.

برای نمونه در رده سنی 25 تا 29 سال

 16 درصد از مردان در یکسال گذشته خودارضایی نداشته اند 

 در همین رده سنی 28 درصد از زنان خودارضایی نداشته اند.

 

 

  • تصویر بالا نشان می دهد که خودارضایی در بین زنان و مردان متاهل نیز وجود دارد. 
  • یکی از عوارض بسیار بد خودارضایی در متاهلین سردی جنسی و کمرنگ شدن جاذبه جنسی و عشق در بین زن و شوهر می باشد.
  • همچنین این عکس ها و آمارها نشان می دهد که خودارضایی پتانسیل تبدیل شدن به اعتیاد را دارد.

 

 

برعکس خودارضایی در مردان ، خودارضایی در میان زنان کمتر می باشد.تعداد دخترانی که خودارضایی نمی کنند نسبت به پسرانی که خودارضایی نمی کنند بیشتر می باشد. زنانی که به خودارضایی اعتیاد دارند اغلب کمتر از یک بار در هفته خودارضایی دارند . بعضی چندین بار در هفته خودارضایی می کنند . و درصد بسیار کمی آن را هر روز انجام می دهند. مردانی که به خودارضایی اعتیاد دارند معمولا چندین بار در هفته خودارضایی می کنند. نوع حاد اعتیاد خودارضایی به صورت روزانه می باشد که عوارض بسیاری در پی دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan