ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خود ارضایی دختر و تغییر شکل آلت

  • ۲۰:۳۷

سلام من دختری 18 ساله هستم  و حدودا 3 ساله ک خود ارضایی می کنم.میل جنسیم خیلی بالاس و با کوچک ترین چیزا تحریک میشم به خاطر همین زیاد خود ارضایی می کنم مثلا 3بار در هفته.انقدر این کارو تکرار کردم که شکل آلتم عوض شده و یه جورایی گوشت اضافه اورده.راه حلی برای درست شدنش دارین؟؟؟.نمی دوتم چه جوری باید ترکش کنم.از طرفی هم دیگه فقط یه مدل ارضا میشم مثلا حتما باید به چپ بخوابم تا ارضا بشم.خیلی میترسم که در اینده هم با همسرم دچار مشکل بشم و تو رابطه مون ارضا نشم.باید چه کار کنم؟؟؟؟

اعتیاد ذهنی به خودارضایی  بیشتر شمارو در آینده تحت تاثیر قرار خواهد داد … وقتی تحریک میشید شکل واژن شما طبق روال طبیعی تغییر میکنه و بازتر میشه وشما فکر میکنید گوشت اضافه اورده.  از تحریک شدن دوری کنید و سعی کنید در این حالت موقعیت رو تغییر بدید تا از این حس تحریک دور بشید و انرژی رو در مسیرهایی مثل ورزش به کار بگیرید و البته رابطه معنوی خودتون و خدارو هم افزایش بدید

 در هر حال شما تنها کسی هستید که باید این کارو با اراده خودتون ترک کنید و یا لااقل به مرز ترک کردن بکشونید و گرنه در آینده جنسی شما و ارگاسم شما اثر منفی خواهد داشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan