ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

تجربیات دخترانه برای شروع ترک خود ارضایی

  • ۱۰:۲۴
 
  دوست تلاشگر من سلام  اینها تجربیات شروع ترک خود ارضایی دوستان در کانون هست


یلی خوشحالم از اینکه میخوای با تمام قدرت پا به مسیر پاکی،مسیر قشنگی ها بذاری و تلاش کنی برای روز های  پر از پاکی و 

سبز بودن 



 از گذشته ناراحت کنندمون میخوایم فاصله بگیریم 


پا به مسیر پاکی بذاریم، اراده کنیم در مقابل همه ی سختی ها بایستیم

تا

 قله های پاکی رو با یه اراده محکم، با یه حال بی نظیر فتح کنیم

و

 یه زندگی پاک و آروم  درست کنیم


اما یادمون نره

این قدم ما به سوی پاکی نیاز به مراقبت های بیشتری داره باید کلی براش زحمت بکشیم

و از تک تک اتفاقات مسیرمون  باید درس عبرت بگیریم 
.
53 : امروز دهمین روزه منه.دهمین روز پاکی که بدون شکستن قول و قرار به ده رسید!41


53به نظر من فقط قدم اول سخته.قدم اول واسه من این بود که باور کنم به این کار معتادم.باید میپذیرفتم.تا قبلش خودمو بالاتر از این میدیدم که معتاد این کار شده باشم ولی وقتی حقیقتو باور کردم اونموقع بود که راه های زیادی واسه پاک بودن جلوی خودم دیدم

53این ده روز خیلی آسون گذشت چون وقتی به یه باور و ایمان به خدا رسیدم دیگه مبارزه ای
هم درونم وجود نداشت و به آسونی طرف کارای بد نمیرفتم


53برنامه داشتن و عمل کردن به اون خیلی خوبه چون بیکاری ذهنو به خیلی چیزایی که نباید مشغول میکنه


53و اینکه ترک خ.ا به تنهایی کافی نیست و باید کارای بد دیگه که به تبعش به وجود اومده بودن رو ترک کرد و کارایی که ازشون غافل شده بودیمو از نو انجام بدیم.مخصوصا نماز خوندن و کنار گذاشتن تنبلی و حسرت گذشته رو نخوردن
سلام
من امروز 10 روزه شدم
من خیلی مصمم شده بودم واسه ترک و این که همیشه وقتی وسوسه میومد سراغم به این فکر میوفتادم که اگر الان یکی از دوستام یا مادر و پدرم بودن این کارو میکردم؟
و همش این تو ذهنم میومد درسته اونا الان پیشم نیستن ک ببینن اما خدای مهربون ک هست و همیشه داره نگام میکنه و خجالت میکشدم
البته خیلی سختی داشت اما امیدوارم راحت تر تر تر شه هر روز
توی ترک اراده و ایمان از همه چی مهم تره . اول باید باور کنی که میتونی ترک کنی من تو این راه به خودش ایمان آوردم رفتم سمتش نمازمو خوندم قرآن خوندم خیلی بهم کمک کرد هرشب یس میخوندم و البته هنوزم میخونم یه کاری کرد که دیگه فکرشم به سرم نزنه اصولا شیطون موقعی میاد دنبالت که سرت خلوت باشه تا میتونید خودتونو مشغول کنید هم واسه خودتون که انرژیتون کم بشه خوبه هم واسه اینکه شیطون نیاد سراغتون
خب بلاخره منم اومدم تجربمو بگمSmiley-face-cool-2
راستش مهم ترین عامل برایه موفقیت تو این 10 روزو قرار گرفتن تو این ماهه عزیز میدونم . سعی کردم بهترین استفادرو ازش بکنم ..
دائما به خودم میگفتم اینه دفه پاک میمونم.. امکان نداره تو ماه رمضون بشکنم.. (یک جورایی پاک بودن تو این ماهو برا خودم هدف قرار دادم)
یکی دیگه اینکه رابطمو با خدا نزدیک تر کردم  .. بیشتر باهاش حرف زدم ... بیشتر به واجباتم اهمیت دادم ( نماز , روزه ..)
خب اونم متقابلا بیشتر کمکم کرد ..
دائما ذهنمو منحرف میکرذم.. با هر چیزی که امکانش بود .. با فیلم ( نه از نوع بد ) با ورزش با کتاب .. با حرف زدن..
بیستر تو جمع خانواده بودم..(کمتر تنها بودم )
به خودم اعتماد کردم ... به اینکه میتونم ترک کنم.. سعی کردم واقعا به این باور برسم که میشه پاک باشم
در مواقع بحرانی از دوستایه خوبم تو کانون کمک خواستم.. که این خودش واقعا عالی بود.. خیلی بهم کمک کرد..یک جورایی انگیزمو 2 برابر کرد ..
یک نفرو برایه خودم الگو قرار دادم.از افرادی که ترک کرده بودن..سعی کردم مثل اونا باشم..به اتفاقایه خوب بعد فکر میکردم..
و اینکه هدف هایی رو که بخاطرشون شروع به ترک کرده بودم مجددا به خودم یاداوری کردم
سلام

منم اومد بگم

راستش من قبل از 21 سالگی اصلا این کار رو انجام نداده بودم . اما انجام دادم و کارم بالا گرفت
شاید برای شما پیش اومده باشه که یه روز یا چند روز امارتون تو یه 24 ساعت بشه 5-6 بار اما واسه من یه چیز عادی شده بود اون ماه های اخر
به شدت معتادش بودم
تا وقتی که اول دی ماه بلاخره به یه دلیل انسانی یعنی سلامت روانی خودم تصمیم گرفتم به ترک .
نه روحانی بود دلیلم نه ادمی هستم که خیلی مذهبی یا با اراداه باشم حتی می تونم بگم همیشه سست و تنبل بودم

تقریبا نیمه ی دی ماه اومدم تو کانون
از اون موقع سه بار به مسابقه ی 20 روزه راه پیدا کردم اخرین بار حدود سه ماه پیش
بارها و بارها شکستم
یه موقعی که اصلا نا امید شده بودم (شاید حوالی عید) و داشتم بر می گشتم به سابق
این وسط خانوم اتریال گفتن بذار کمکت کنم
من تقریبا باهشون هر روز می چتیدم
و کلی از وقتشون رو در اختیارم گذاشتن با وجودی که خودشون دارن تحصیل می کنن و با وجودی که خودشون خیلی وقته که پاکن و مثل ایشون کانون رو ترک کردن
با حرفاشون با گوش دادن هاشون کم کم از اون حال و هوا در اومدم


اوائل بهم می گفتن همین یه روز رو پاک باش
هر چی شد به خودت بگو واسه فردا
فردا انجامش می دم
تا بلاخره به این رسیدم ک یه روز پاک باشم نمی دونم چ حالی بود هم خجالت می کشم که اخرش واسم یه روزه هم خیلی خوش حال بودم
هدف بعدی که واسم تعیین کردن 3 روز بود
بازم بارها شکستم و شکستم تا به سه روز رسیدم

مشکل اصلیم این بود که وقتی سه روز (برای مثال) پاک بودم و می شکستم چنان روحیه م از دست می رفت و چنان اسیر می شدم که هی می شکستم و داغون می شدم از جسم و روح

بعدش این رو همین جوری ادامه دادیم با خانوم اتریال تا بلاخره من رو به یه هفته رسوندن
می گم رسوندن
چون اگر روحیه دادن ها و دلگرمی های ایشون و بقه نبود من تا حالا هزار بار بی خیال ترک شده بودم

یه جایی خانوم اتریال هم دیگه وقت نداشتن زیاد با من حرف بزنن و مشکلات خانوادگی هم داشت دیگه کولاک می کرد
و من مدت زیادی روی همین یه هفته بودم حالا 8 یا 9 یا 6 روز هم می شد
ولی بعد یه شکست یه مدت می رفتم تو حالت داغونی و هر روز شکستن

تا اینکه قبل از ماه مبارک

یه بار شکستم اما گفتم این دفعه ادامه نمی دم
توی ماه رمضون چهار بار به رکورد هایی شبیه اونچه که گفتم رسیدم
شکستم اما ادامه ندادم

بازم روحیه م داغوووووووووون اما به خودم و به دوستای مسابقه ی ده روزه گفتم تا اخر ماه رمضون به خودم فرصت می دم چون واقعا به این حس رسیده بودم که بیشتر از هفته ای یه بار نمی تونم واستم

این ده روزه اخر خیلی داغون بودم
سایت می رفتم داستان و ...
حتی ممکن بود دستم هم وارد کار بشه
اما به هر جون کندنی بود نمی شکستم
این روزا همش می دوییدم می رفتم چت رووم

خودم رو این حساب گذاشته بودم که دارم خودم رو گول می زنم
سه چهار روز این طوری بودم
تا ی ذره بهتر شدم


راستش نمی خواستم برم به مسابقه ی 20 روزه
می خواستم یه ضرب برم از کانون تا روحیه ی دیگرانرو به هم نریزم
یا اینکه بگم ده روز دیگه می مونم تو ده روزه


بازم خانوم اتریال اومد باهم حرف زد
گفت که الان تو پیشرفت کردی
چرا همیشه گذشته رو فراموش می کنی
در حد گذشته ت و وضعیت سابقت به الانت نگاه کن

و من واقعا پیشرفت کرده بودم

نمی خوام روده درازی کنم

اما دوست دارم همه ی شما بدونید
اگر یه چیز فقط تو ترک مهم باشه
امیده
تو رو خدا از دستش ندید

شاید نهایت اعتیاد به این کار وضعیت دی ماه من باشه
و من الان که تا ماه دیگه می شم 24 ساله
یه عادتی که این قدر زود ریشه دووند رو کنار می ذارم
دلم می خواد تا تولدم پاک باشم
اما نشد هم
باز امیدم رو از دست نمی دم

لطفا فقط نا امید نشید! فقط!

* کسای دیگه هم بودن که به من روحیه م یدادن از همه ممنونم
* اگر چه هنوزم با خیلی از شما ها خیلی فاصله دارم و شاید وقتی اقدام به ترک کردید شما هم تو حالت یه هفته در میون بودید ما بازم خوش حالم و نمی خوام به دلمبد راه بدم
* شاید این عادن سه ساله سه سال هم طول بکشه کا کامل از سرم بیافته
خدا نکنه اما باید دووم اورد

زهرا هستم
افرین...ترک هر اعتیادی سخته...به امید پاکی ابدیت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan