ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

روش خود ارضایی در پسران

  • ۲۰:۳۴

روش خود ارضایی در پسران و مردان 

خودارضایی به زبان انگلیسی masturbate می باشد. معنی خودارضایی همانطور که از نامش پیداست، یعنی خود را ارضا کردن. نحوه خودارضایی پسران با دختران متفاوت هست. طبق آمار، خودارضایی در پسران بیشتر از خودارضایی در دختران می باشد. گرچه سن بلوغ دختران از سن بلوغ پسران زودتر شروع می شود ، اما آمار نشان می دهد که خودارضایی در پسران زودتر از دختران هست.  همچنین اعتیاد خودارضایی در پسران شدیدتر می باشد و تعداد دفعات خودارضایی در پسران بیشتر از دختران هست . خودارضایی می تواند از سنین کودکی شروع شود. کودک به دلیل کنجکاوی سعی در کشف بدن خود دارد. والدین نباید نسبت به این مساله واکنشی نشان دهند و کودک را به خاطر این کار سرزنش کنند ، بلکه بهتر این هست که حواس او را به کار دیگری مشغول کنند.  علاوه بر کنجکاوی مسائل دیگر نظیر  روحی و تنش ها ، تجاوز جنسی نیز می تواند عامل خودارضایی باشد. با ورود پسران به سن بلوغ و افزایش میل جنسی شدت اعتیاد به خودارضایی بیشتر می گردد. 

 

روش های خود ارضایی در پسران 

در سن بلوغ پسران با مسائل مختلفی مواجه می شوند و دچار سردرگمی و دوگانگی هایی می شوند. افسردگی ، نا امیدی و عدم اعتماد به نفس بدترین عوارض خودارضایی در سنین نوجوانی هست. در این سنین هست که نوجوان می تواند با قرار دادن الگوی مناسب و هدف گذاری آینده خود را بسازد اما با این مسائل انرژی جوانی خود را هدر می دهد. ذهن او که بهترین کارایی را دارد به جای تمرکز بر اهدافش ، بر شهوت و ارضا شدن مشغول می شود. و چه چیزی با ارزش تر از زمان!!

 

نحوه خودارضایی پسران شکل های مختلفی دارد. در بیشتر موارد همراه هست با تخیلات شهوانی و خیالپردازی های جنسی . در برخی مواد خودارضایی همراه با دیدن فیلم یا عکس های پورنوگرافی هست ، که این نوع خودارضایی عوارض بدتری دارد و در آینده نیز در زندگی زناشویی مشکل ایجاد می کند. در برخی موارد نیز خودارضایی با مانع شدن از بیرون ریختن منی همراه هست که عوارض بسیار بدی دارد. مانع شدن از بیرون ریختن منی باعث می شود منی برگشت داده شود و باعث اسیب به پروستات و واریسی شدن مجرای منی بر شود. همچنین عضلات کیسه های منی به تدریج قدرت خود را از دست داده و توان پاشیدن منی با سرعت بالا را نخواهند داشت. افسردگی ، ناامیدی ، تنش های روحی ، عدم اعتماد به نفس از جمله عوارض  خودارضایی هست. که مشکلات زیادی را در این سنین به وجود می اورد و فرد همیشه در مواجه شدن با مسائل زندگی دچار مشکل می شود.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan