ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی با آب

  • ۲۰:۱۹

عوارض خود ارضایی با آب 

دختری 22 ساله هستم و 5 سال است که خود ارضایی میکنم، البته فشارهای جنسی قبل از این 5 سال هم وجود داشت اما خود ارضایی نمی کردم خود ارضایی من به این شکل است که من با آب این کار را می کنم وقتی به دستشویی می روم با فشار آب  به سمت کلیتوریس و تحریک کلیتوریس با فشار آب خود ارضایی میکنم، فشار آب هم بسیار زیاد است طوری که بعد از اینکه کار من تمام شد احساس کمی درد و بعضی اوقات حتی خراشیدگی در مهبل خود میشوم!!! و بعد از این کار بعضی اوقات احساس درد در ناحیه زیر شکمم هم می کنم(دا خل بدن) و جالب اینجا ست که زمانی که آب را به طرف خودم میگیرم هیچ گونه احساس دردی ندارم و کا ملاً این مساله برایم بسیار لذت بخش است و از دیگر مشکلاتم این است که چون آب را با فشار به طرف خودم میگیرم عضلات کمر و مهبل و ران را منقبض می کنم، آب بدون فشار باعث تحریکم نمی شود و همین طور اگر عضلات ناحیه هایی را که ذکر کردم منقبض نکنم باز تحریک نمی شوم.و حس میکنم فشار زیادی به این ترتیب به من وارد می شودو گاهی اوقات بعد از این عمل کمی هم دچار سر درد می شوم(فکر میکنم به خاطر فشاریست که حین این عمل بر خود وارد می کنم ) البته از درستی یا نادرستی این عملم آگاهی ندارم، البته تازگی ها با توجه به روشهای خود ارضایی که مطالعه کردم اقدام به خود ارضایی با تحریک دست نیز کرده ام اما لذتی که خود ارضایی با آب به من می دهد را هیچ گاه با تحریک دستم حس نکرده ام. چرا؟!!!

پاسخ  ما

این روش خودارضایی شما احتمالا باعث ورود آب زیاد به داخل واژن و شاید رحم شما شود. ورود آب سرد ممکن است باعث انقباضات موضعی عضلات اطراف شود اما بغیر از احتمال (نه چندان زیاد) انتقال عفونت به داخل رحم و تخمدانها به نظر نمی آید مشکل دیگری ایجاد کند. البته توصیه من هم این است از همسرتان بخواهید تا با تحریک دستی شما را به ارگاسم برساند. موفق باشید.

منبع : novin-jensi.com

 

خودارضایی به روش متفاوت

 

با سلام

من دختری 23 ساله چندین ساله خود ارضایی میکنم اما نه با مالش ولمس دست. من با فشار دلخواه آب شلنگ فقط به ناحیه کلیتوریس این کارو میکنم  که اول تحریک بعد به اورگاسم همراه با لرزش میرسم.البته تصمیم به ترک گرفتم و تا الان موفق بودم.آیا این روش میتونه به پرده آسیب بزنه یا هر مشکل دیگه؟(بخاطر انجام اینکار برای مدت طولانی چند ساله چطور)؟البته من همیشه اینکارو نمیکردم بعضی مواقع برای چندین ماه انجام نمیدادم.

 

 

پاسخ

خوشحالم که تصمیم به ترک گرفته اید ، پرده بکارت تنها با وارد کردن جسم خارجی پاره میشه ، برای رفع نگرانی بهتره به یه پزشک مراجعه کنید. احتمال پاره شدن پرده بکارت با فشار اب بسیار کم هست.

فقط در صورتی که فشار آب بیش از حد باشه ، ممکنه وارد رحم بشه و احتمال عفونت بشه و ممکنه باعث التهاب پرده بکارت شود.

 


 

من ی دخترم که از9سالگی این کارو مبکردو البته خبر نداشتم و حالا که 19سالمه فهمیدم اون بازی که فک میکردم خودم بلدم در واقع خود ازضاییه من خیلی ناراحتم
اما حالا ک فهمیدم بد تر شدم من چیزی داخل التم نمیکنم بچه که بودم تو حمام و با فشار اب ارضا میشدم اما حالا با دست این کارو میکنم واقعا نمیخوام این کارو بکنم اما من همیشه تو خونه هستم و هر چقدرم خودم رو مشغول کنم آخرش ی زمانی دارم که به این کار فک کنم من شرایط ازدواج ندارم یعنی خودم ندارم من میدونم که هنوز ی بچه ام اگرم بخوام ازدواج کنم همش برا رفع این حس لعنتیه و مطمینا اخر خوبی نداره
حالا ب نظر شما من چیکار کنم 
البته بگم من دانشجو هستم و دانشگاه میرم اما روزایی ک کلاس نداشته باشم فقط خونم مثلا تابستونا من دائم خونم
ی سوال دیگه من که نمیدونستم این کار خودارضاییه روز هایی که انجام دادم همش اشتباه هس؟

 

پاسخ: سلام دوست عزیز، به نظر من بهتر این هست که خودارضایی را هر چه زودتر ترک کنید. برای خود برنامه ریزی و اهدافی تعیین کنید و روز خود را با برنامه ریزی شروع کنید که مشغول باشید.  خودتون را دوست داشته باشید و خود را لایق بهترین ها بدونید. 

سوالای شرعی را می تونید در سایتهای احکام مطرح کنید. فکر می کنم روزه هاتون اشکالی نداشته چون نمی دونستید.

 


 

سلام.خیلی نگرانم...من حدود 1ساله توی حمام عمل زشت خودارضایی رو با اب انجام میدم......هربار بعده کارم خیلی غمگین وناراحتم....وتا ساعتا تو فکرم..رو درسم اثر گذاشته...چیزی راجع به  پرده بکارت زیاد نمیدونم اما چون امروز بعده خود ارضایی خون مشاهده کردم خیلی خیلی نگرانم...40بار توی دستشویی خواستم مطمعن شم اتفاقی برام افتاده یانه........به کسی نگفتم اما غیر ارادی گریه میکنم......چی کار کنم؟ یعنی پردم پاره شده؟ من نمیتونم هیچوقت ازدواج کنم؟ من باکره نیستم؟.تورو خدا کمکم کنید من نمیخوام دکتر برم.....

 

پاسخ

سلام خودتون رو ناراحت نکنید.هر انسانی بعد از انجام هر عملی که به نظر خودش زشت باشه ناراحت میشه و دچار عذاب وجدان میشه.اولا شما این عمل رو به وسیله مقاله ترک خود ارضایی درون وبلاگ می تونی به راحتی ترک کنی.دوما شما هنوز در مورد پرده مطمئن نیستید ،احتمال پارگی بعید هست.به نظر من به یک پزشک مراجع کنید و از سلامت پرده مطمعن شوید


با سلام. دختری 20ساله هستم از 10سالگی مبتلا به خود ارضایی با آب گرم شدم. تا 16سالگی نمیدونستم که این کاری که میکنم اصلا چی هس چه عوارضی داره تا اینکه تو اینترنت دنبالش گشتم و فهمیدم بلههههههههه.....
من خیلی از عوارضش میترسم خیلی بیحال شدم حوصله هیچ چیو ندارم
زمان قاعدگیم ریخته به هم اصلا منظم نیست از طرفی هم میترسم برم دکتر.
خیلی به هم ریختم تو رو خدا یکی کمکم کنه.

 

سلام دوست عزیز

با ترک خودارضایی عوارض اون هم به مرور از بین میره. در مورد به هم ریختن قاعدگی بهتره که به دکتر مراجعه کنید . علت های زیادی باعث به هم ریختن قاعدگی میشه مثل هورمون ها .

 

سلام. من یه دختر 24 سالم که از 6-7 سالگی گرفتار این بدبختی شدم. تنها راه رهایی کنترل افکاره. من نگاه کردن به ماهواره- فیلم-حتی سریال های ایرانی با موضوع عاشقانه و گوش دادن به هر نوع ترانه ای رو هم به خودم حروم کردم.تنها نماندن و با مثانه خالی به رختخواب رفتن هم موثره. التماس دعا


۱) سعی کنید از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کنید این ۳۰ روز تمرین خوبی است برای شما و بعد از اون هم اگر تنها ۱۰ روز مقاومت کنید کارتان به مراتب راحت تر میشود

۲) عدس گیاهی است که در کم کردن میل جنسی خیلی موثر است

۳) وضو داشتن از نظر علمی ثابت شده که وضو در عین حال که ریلکس کننده هست ولی میل جنسی را کاهش میدهد

۴) سعی کنید با مثانه خالی بخوابید و همچنین لباس زیر های تنگ و عجیب غریب هم نپوشید

۵) از خدا کمک بخواهید وسعی کنید بیش ازبیش با او ارتباط داشته باشید و بدانید اراده خیلی مهمه

۶) نگران نباشید وقتی ترک کنید تقریبا تمام عوارضش از بین خواهد رفت در ضمن دختر های گل اصلا نگران نباشید اگر موقع این عمل انگشتها و دستتون رو وارد نکنید هیچ اتفاقی نمی افته من بعد از ترک خودم رفتم دکتر و به من گفت پرده ی شما کاملا سالمه و هیچ اشکالی نداره خلاصه اگر تا الان با احتیاط این کار را کرده اید خیلی به ندرت ممکنه اسیبی به پرده وارد بشه به شرطی که ریسکش رو کم کنید و این اعتیاد سخت رو ترک کنید مطمئن باشید که اگر بخواهید حتما میتوانید مثل من که از ۱۴-۱۳ سالگی اینکار را میکردم (ولی نه به طور مداوم) و سر انجام قدرت اراده ام بر قدرت نفسم پیروز شد و حالا که با شما حرف میزنم یک رها شده ی موفق هستم ۲۱سال و ۳سال است که ترک کردم و دیگر هیچ احساس نیازی هم به این کار ندارم شاگرد اول دانشگاه در رشته ی خودم هستم و در یکی از بهترین رشته ها و در یکی از بهترین دانشگاه های ایران درس میخوانم امیدوارم شما هم مثل من موفق شوید تا از اثرات شگفت انگیز ترک بهره مند شوید اثراتی مثل: اعتماد به نفس فوق العاده تمرکز و دقت بالا - احساس نشاط و معنویت بیشتر از تمام افراد بشر و اراده ای پولادین امیدوارم وقتی شما هم مانند من رها شدید زکات این نعمت فوق العاده را راهنمایی دیگر دوستان اسیرتان قرار دهید تا همه با عشق و سلامتی از زندگی لذت ببریم ومطمئن باشید اراده ای که توانست این اعتیاد را از وجود ریشه کن کند بالاترین و عالیترین نعمت و توجه خداوند به بشر است . این اراده کوههارا و هر انچه را که در روی زمین سر راه تو است ریشه کن خواهد کرد 
پروازت بلندو مداوم باد...

 

وقتی به افکار وسوسه کننده به سراغتون میاد برید و یه کاری انجام بدید . من الان تو ترکم . 

وقتی به این مسئله فکر می کنید سراغ مطالعه نرید . چون اینطور افراد دچار حواس پرتی هستند و باعث میشه بیشتر بهش فکر کنن . خودتونو سرگرم یه کاری کنید . مثلاً برید اینترنت و چت کنید . نمیدونم کارای خونه رو انجام بدید . یکی از کارایی که من بعضی وقتها انجام میدم اینه که تو گوگل سرچ می کنم و عوارض اینکارو می خونم و باعث میشه حداقال اون روزو سراغ اینکار نرم . اگه واقعاً قصد ترک داشته باشید میشه . با خودتون مخالفت کنید . به خودتون بگید باید ترک بشه . واقعاً موثره .

 


 

سوال:

من یه خانمم و این کارو قبل ازدواج انجام میدادم تا اینکه خدارو شکر تو 17 سالگی ازدواج کردم تا حد زیادی با همسرم ارضا میشدم اما بعضی وقتا که همسرم ارضام نمیکرد خودم خودمو ارضا میکردم تا اینکه از طریق یه کتاب دانشگاهی با عوارض خودارضایی اشنا شدم و به کمک خدا ترکش کردم.الان اگه تحریک بشم حتی اگه همسرم میلی نداشته باشه کارا یا حرفایی میزنم که اونم تحریک بشه و نیازمو برطرف کنه شاید بعضی وقتا از اینکه من میلم زیاده برنجم اما از خود ارضایی بهتره اخه من از شوهرم خیلی گرم ترم و میل زیادی به رابطه جنسی دارم

 

پاسخ:

این نشون میده که در زندگی زناشویی دو طرف باید به نیازهای هم توجه کنند. خوشحالم که تونستید خودارضایی را ترک کنید.

 


 

من هم مثل خیلی ها از کودکی دچار این بیماری بودم تا حدی که سن 9 سالگی پرده بکارتمو از دست دادم، در حالی که توی اون سن خیال میکردم خودم این حس رو کشفش کردم و چیزی از بکارت و خونی که رفت نمیدونستم و حتی ترسیدم و چیزی به خانواده نگفتم. من الان چند ساله که این عادت رو ترک کردم ، پسری به خاستگاری من اومده و همه چیز با موافقت همه پیش میره فقط این وسط جواب نهایی من مونده که نمیدونم آیا درسته به خاستگارم بگم من این کار رو کردم یا کلا هرگز نگم
لطفا کمکم کنید

 

پاسخ : به نظر من بهترین کار اینکه که حقیقت را به اون بگید. در مورد اینکه چطور این مسئله را بگید باید جرات به خرج دهید . می تونید از یه مشاور کمک بگیرید.


من 38 سالمه از 20 سالگی خودارضایی با فشار آب رو تجربه کردم در 23سالگی هم ازدواج کردم ولی هیچوخت نتونستم از رابطه جنسی با همسرم لذت ببرم بعد از هر رابطه رفتم خودارضایی کردم خیلی بد دردیه

 

سلام دوست عزیز - برای لذت بردن از رابطه جنسی بهتر این هست که خودارضایی را کنار بگذارید. چون در خودارضایی ذهن شرطی میشه به ارگاسم سریع و راحت که در رابطه جنسی همچین چیزی نیست.  با ترک خودارضایی به تدریج عوارض از بین میره و شما می تونید از رابطه جنسی با همسرتون لذت ببرید.

 


 

من دنیا هستم ٢٥ سالمه ، از ١٤ سالگى شروع کردم ، از دوستمم یاد گرفتم ، یه مدت تونستم ترکش کنم جالب اینه که اصلاً هوسم نمیکردم ، ولى یه از خدا بى خبرى کلى فیلم به من داد ، اصن تا نگاه میکردم حالم بد میشد .
از خودم بدم میاد که چرا همچین کارى میکردم ، پیش خودم میگم چقدر من حقیرم که خودمو اینجورى خالى میکردم . اگه ام هنوز دخترم هم از ترس خانوادست هم آینده ، ولى واقعاً سخته ، اما سعیتونو بکنید ، فیلم خیلى تأثیر گذاره . 
منم هم پریودیم بهم ریخته بود ، هم شدیداً عصبى شده بودم هم افسرده و خونه نشین ، قیافم بهم ریخته بود اما الان همه چى تقریباً اوکىِ .
١) فیلم ناجور نبینید هم معصومیت چشماتونو میگیره هم وسوسه میشید .
٢) زیاد تو حموم نمونید و حمومم میرید درو قفل نکنید .
٣) تنها نمونید .
٤) اطرافیانتون اگه حرفاى ناجور میزنن تو جعمشون نمونید .
٥) همیشه یادتون باشه یکى با چه ابهتى داره نگاتون میکنه اونوقت از این کار احمقانه و به نظر من حقیرانه شرمنده میشید .

به قول دوستانمون ارزش ما دخترا ما شیعه ها بالاتر از این حرفاست . 
دخترا واسه همه چیتون ارزش قائل باشید ، هم تنو بدنتون ، هم وقتتون ، کلاً همه ى وجودتون .
خدا انقدر بزرگ و مهربونه که اگه ازش بخواید (خالصانه) کمکتون میکنه .

این کار با نامحرم و خود ارضایى چهررو کریح میکنه ، اینو زمانى که ترکش کردم فهمیدم .
الان نورانى شدم
ایشالا که همتون بتونید این واموندرو ترکش کنیدو یه زندگى خیلى خوبو با عشقاتون شروع کنید ...

 

منبع:http://www.parsine.com

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan