ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

چطور نیاز جنسی ام را کنترل کنم؟

  • ۱۲:۱۹

یکی از دوستان سوال کرده اند: 
من یک دختر 20 ساله ام که مثل همه نیاز جنسی دارم تا به این سن سعی کردم سرکوبش کنم اما جدیدا خیلی برام سخت تر شده .پسری هست که دوستش دارم و قصد ازدواج داریم
اما فعلا حداقل تا یک سال دیگر شرایط ازدواجمون فراهم نیست حتی برای صیغه یا نامزدی.
دختری هم نیستم که اهل قید و بند نباشم. اما تحمل این وضعیت برام سخته

به نظر شما چطور میشه این نیاز رو کنترل کرد

 

در مطالب گذشته و در عنوان پاسخ به سوالات شما در مورد کاهش میل جنسی مطالبی نوشته ام که این دوست عزیز می توانند به آن مراجعه کنند. یکی از شایعترین مشکلات در بحث افزایش شهوت در خانمها، فانتزی های رابطه جنسی می باشد. تصورات یا خیالاتی از رابطه با مرد رویایی یا فکر کردن به نامزد یا دوست مورد علاقه. این فکر ها و تصورات خود زاییده افزایش شهوت است و از سوی دیگر باعث افزایش شهوت نیز می شود.

 

لذا یکی از راههای کنترل شهوت در خانمها مشغول کردن فکر با افکار یا کارهای غیر جنسی است به گونه ای که فرصت فکر کردن یا ایجاد خیال به مسایل جنسی داده نشود. روابط با دوست یا نامزد باید کم شود. مشغول شدن به کارها و مسایل مختلفی از جمله ورزش، صنایع دستی، گلدوزی و خیاطی و ... و پرهیز از تنهایی می تواند باعث شود تا افکار جنسی کمتر فرد را درگیر سازد.

 

از حضور در موقعیتهای تحریک آمیز باید پرهیز نمود. غذاها و میوه هایی که شهوت را کم می کنند و طبع سرد دارند نیز کمک کننده است. مصرف مرکبات، صیفی جاتی مثل خیار، کاهو و کلم می تواند کمک کننده باشد. پرهیز از مصرف تنقلات مثل بادام زمینی یا سایر تنقلات، پرهیز از مصرف پیاز یا سیر یا فلفل می تواند به کاهش میل جنسی کمک کند.

 

در طی یک سیکل عادت ماهانه میزان شهوت کم یا زیاد می شود. در زمان تخمک گذاری و حواشی آن شهوت در اوج می باشد و بیشترین تمایل به برقراری رابطه جنسی یا خود ارضایی وجود دارد و باید در این زمانها کنترل بیشتری داشت.

 

پرهیز از دیدن فیلمهای تحریک آمیز و عاشقانه و پرهیز از مطالعه رمانها و داستانهای عاشقانه نیز کمک کننده می باشد.

 

در نهایت اگر باز هم کنترل میل جنسی مشکل باشد با مراجعه به پزشک و استفاده از برخی داروها می توان میل جنسی را کاهش داد

 

منبع : دکتر شیخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan