ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

چرا مردان به دیدن فیلم های مستهجن پـورنوگرافی علاقه دارند

  • ۱۹:۴۳

 

 

 

چرا مردان فیلم پـورن می بینند؟ پاسخ خیلی ساده تر از آنچه هست که شما فکر می کنید. بعضی افراد دلیل علاقه مردان به فیلم های پـورنـوگرافی را خواستن ، دوست داشتن و عقده های رابطه جنسی می دانند. اینها بعضی دلایل هست اما دلایل واقعی چیزهای دیگری هست.

 

دانستن اثرات و عوارض منفی پـــورن مهمتر از دلیل دیدن و تماشای فیلم های مستهجن جنسی و پـورنوگرافی می باشد. 
چرا مردان فیلم پـورنـوگرافی تماشا می کنند؟

  • آنها از شور ، تهییج و آزادی جنسی در پـورنـوگرافی لذت می برند.
  • آنها از تنوع جنسی را دوست دارند و پـورنـوگرافی حق انتخاب های بی پایانی از انواع فرم های جنسی هست.
  • در زندگی حقیقی شیوه های رابطه جنسی که مردان دوست دارند، آنطوری نیست که با شریک جنسی خود دارند. شریک های جنسی در دنیای پــورن  هر آنچه مردان  بخواهند انجام می دهند . آنها از ان لذت می برند ، هیچ گاه خسته نمی شوند و همیشه اماده هستند برای کارهای بیشتر.
  • دنیای واقعی استرس و بلاتکلیفی و مشکلات زیادی دارد. دنیای پـورنـوگرافی قابل پیش بینی و قابل کنترل هست.
  • در دنیای واقعی ممکن هست مردی به خانه اید و شریک جنسی او امشب خسته باشد اما در دنیای پورن همیشه شریکی اماده فرمایش اوست.
  • در دنیایی که ما همه با کار کردن ، خانه و خانواده مشغول هستیم ، عشق بازی پـورنـوگرافی و شهوت انگیز  ممکنه یه تفریح کوچیک به نظر بیاد برای کسانی که تنها هستند.
  • سرعت رسیدن به ارگاسم و خودارضایی با دیدن فیلم های پـورنـوگرافی زیاد هست. این سرعت زیاد در ارضا شدن که زمان کمی لازم دارد  برای مردان جذاب هست.

حسن گفته : من مدتهاست که به خاطر بیکاری و افسردگی پـورن می بینم . چند سالی هست که ازدواج کردم ولی باز به دیدن پـورن علاقه دارم طوری که گاهی از زندگی زناشوییم لذت نمی برم. یه جورایی معتادش شدم و هر بار خواستم ترکش کنم نشده.

 

هر چیزی به صورت طبیعی و انطوری که خدا خلقت کرده در اوج کمال خودش هست. رابطه زناشویی سالم و طبیعی در گرو تعهد و عشق هست. با دیدن فیلم های شهوت انگیز و تحریک کننده پــورن و پـورنوگرافی ، با عضو شدن در سایتها ، شبکه های اجتماعی و چت روم های شهوتناک  و مستهجن شما از تعهد و عشق خود دور می شید. این کارها با تعهد و عشق در زندگی سازگاری نداره در نتیجه از لذت زندگی طبیعی خودتون دور می شید. با این کار کمکی به افسردگی یا بیکاری خودتون نمی کنید بلکه باعث می شید که روز به روز افسرده تر بشید و خودتون را گم کنید. این باعث می شه که اعتماد به نفس خودتون را از دست دهید و کار و شغل مناسب خودتون را هرگز پیدا نکنید.

اگر به زندگی خودتون و همسرتون اهمیت می دید باید تمام چیزهایی که باعث وسوسه و تحریک شما می شه نابود کنید و از بین ببرید. اگر عضو هر گروه مبتذلی هستید از اون گروه خارج بشید و حساب کاربریتون را حذف کنید . بیشتر به خودتون برسید و نماز اول وقت را فراموش نکنید. مطمئن هستم که با به کارگیری هر انچه در توانتون هست می تونید تغییر کنید و زندگی تون را نجات بدید.

موفق باشید

 

 این نوشته حرف دل یکی از بازدید کنندگان وبلاگ  هست به نام رضا:

واقعا کلافه ام

من متاهل هستم و 35 سال سن دارم و به شدت به پورنوگرافی اعتیاد دارم.  دیدن فیلم ها و عکسهای پــورنوگرافی ، همراه خودارضایی هست. من یک معتاد به پــورنوگرافی هستم به تازگی دچار این وضع شدم به خاطر بیکاری و افسردگی و اگه همینطور ادامه بدم زندگی زناشوییم از هم میپاشه.قبلا که سر کار میرفتم مشغول بودم و روحیه خوبی داشتم. با دیدن این فیلم ها مرتبا تو فکرای شهوانی و تخیلات جنسی هستم . آنچه که در این فیلم ها می بینم در دنیای واقعی و زندگی زناشویی وجود نداره و همین باعث شده نسبت به زندگی و رابطه جنسی با همسرم سرد بشم و همسرم اصلا به چشمم نیاد. من زنمو دوست دارم و واقعا نمیخوام از دستش بدم.

بارها تصمیم به ترک پـورنوگرافی گرفتم اما هر بار شکست خوردم اما دیگه نمی تونم به این وضع ادامه بدم و نمیخوام زندگی مو از هم بپاشم. تصمیم گرفتم که این بار سخت تر از قبل این کارو کنم.

امروز میخوام به خودم قول بدم که یه آدم دیگه ای از خودم بسازم و به بهترین خودم نزدیک بشم. مقالات شما خیلی عالی بود و چیزهایی یاد گرفتم. تصمیم گرفتم یه کاغذ بردارم  و چیزی روش بنویسم و بزارمش تو کیفم و هربار که این کاغذ رو ببینم یاد قولم بیفتم و به هدفی که دارم تمرکز کنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan