ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

هالیوود

  • ۱۰:۰۰

هالیوود (hollywood) کلمه ی بسیار جالبی است.هالیوود در واقع به معنای چوب مقدس است و ان چوبی است که در سحر و جادوگری استفاده می شود. عصای جادوگری از ان ساخته می شود و ساحرانی که صاحب این عصا باشند می توانند مردم را مسحور کنند و به کنترل در اورند.

و ساحران با عصای خود مردم را فریب می دهند و به دام خود می اندازند.در بعضی فیلم ها روش های  بسیار پیچیده و ماهرانه ای خلق می کنند و این خطرناک است. در فضای هالیوود چه چیزی است؟

 

 

هم اکنون زن در رسانه چه نقشی ایفا می کند؟

زن در خانواده چه نقشی دارد؟

و ایا رسانه به نقش زن در خانواده می پردازد؟

 

 

 

چرا این همه فیلم های مبتذل و مستهجن تولید می شود؟

هدف این فیلم ها چیست؟

ایا احساس می کنید که قربانی هستید؟

اسیر زندانی از خود شده اید ؟

 

(شیطان) گفت: پروردگارا تا روزی که مبعوث می شوند به من مهلت بده خداوند گفت: تو از مهلت داده شده گانی تا روز وقت معین. شیطان گفت: پروردگارا به سبب اینکه تو مرا گمراه نمودی ، (اعمال فرزندان آدم را) برای آنها زینت خواهم داد و همگی آنها را گمراه خواهم ساخت مگر بندگان خالص تو را.(حجر / ۴۰ - ۳۶)

 

 

«و آنها را گمراه می کنم! و به آرزوها سرگرم می سازم! و به آنان دستور می دهم که (اعمال خرافی انجام دهند، و) گوش چهارپایان را بشکافند، و آفرینش پاک خدایی را تغییر دهند! (و فطرت توحید را به شرک بیالایند!)» و هر کس، شیطان را به جای خدا ولی خود برگزیند، زیان آشکاری کرده است."(النساء/۱۱۹)

 

در روز قیامت در پاسخ کسانی که شیطان را مسئول گمراهی خود می شمارند ، خواهد گفت: « و ما کان لی علیکم من سلطان الا ان دعوتکم فاستجبتم لی فلا تلو مونی و لو موا انفسکم ؛ مرا بر شما تسلطی نبود جز اینکه شما را دعوت کردم و شما مرا اجابت نمودید پس مرا مذمت نکنید ، بلکه خود را مذمت کنید  ابراهیم / 22

 

بیشتر مراقب انتخاب مان باشیم ، انچه که می بینم و برای ان وقت می گذاریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan