ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

فیلم دکتر ناصرزاده درباره خودارضایی

  • ۱۹:۵۶

پرسش و پاسخ درباره خود ارضایی با دکتر سارا ناصرزاده، مشاور زوج‌ها و روان درمانگر جنسی‌.

این ویدئو تنها روی مرورگرهای جدید قابل نمایش هست.

 

نقد فیلم و صحبتهای دکتر ناصر زاده درباره ی خودارضایی:

به نقل از دکتر شیخ :

فرایند اعتیاد به خود ارضایی، تشنگی و نوشیدن آب شور

کسی که به خود ارضایی می پردازد به علت عدم رسیدن به ارامش روانی و کسب لذت جنسی کافی مجددا اقدام به خودارضایی می کند و وقتی تحریک صورت گرفت انقدر میل زیاد می شود که جلوگیری از خودارضایی بسیار سخت می شود. یا کسی که رابطه نا مشروع برقرار می کند دچار اعتیادی روانی به این موضوع می شود و می خواهد افراد مختلفی را تجربه کند تا بتواند به آرامش برسد و چون هیچگاه ارامش را بطور کامل درک نمی کند به دفعات و با افراد مختلف رابطه برقرار می کند و نمی تواند به ارامش روانی لازم برسد. در واقع اعتیادی پیدا می کند که هر چه رابطه های بیشتری برقرار می کند تشنه تر می شود و بیشتر به دنبال سکس می رود. مثل نوشیدن اب شور توسط ادم تشنه. هر چقدر اب شور بیشتری نوشیده شود عطش بیشتر شده و فرد احساس تشنگی بیشتری می نماید. این در مورد خودارضایی هم می باشد.

 

 دکتر ناصر زاده  در این فیلم، خودارضایی و میل جنسی را با میل به غذا مقایسه می کند.  انسان با سیر شدن دست از غذا می کشد. ولی آیا در میل جنسی سیری وجود دارد؟ آن هم خودارضایی که هر لحظه می توان آن را انجام داد. و حد و مرزی برای آن وجود ندارد. دکتر ناصر زاده عوارضی همچون انزال زودرس و ایجاد مشکل در روابط جنسی را بیان می کندولی در کنار بیان این عوارض  ایشون باور دارن که می توان خودارضایی را کنترل کرد و در حد متعادل انجام داد. آیا می توان گفت کسی در حد تعادل  گناه کنه و در زندگی دچار مشکلی نشه؟ البته که میشه!!  این بستگی به ارزشهای هر فرد در زندگیش داره. مطمئنا همچین افرادی پیدا می شن. 

در مورد خودارضایی هم همینه. شاید کسانی باشن که بتونن خودارضایی را در حد متعادل انجام بدن و دچار مشکلی هم نشن . اما این با ارزشهای ما منافات داره. چون  ما فعل خودارضایی  را گناه می دونیم(احساس شرم بعد از خودارضایی  هم اینو نشون میده). خودارضایی نوعی انحراف جنسی هست که در زندگی متعادل انسان جایی نداره.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan