ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

فیلم درباره خودارضایی مردان و زنان

  • ۱۹:۴۷

فیلم متفاوت ترک خودارضایی

ویدئوی بسیار جالب درباره ترک خودارضایی و پورنوگرافی(کلیک کنید)

در این ویدئو، محمد افلاکی و جواد زارع پیام بسیار مهمی را در رابطه با تعالی نیروی مقدس جنسی به شما عزیزان ارائه می کنند و درباره ترک خودارضایی و روشهای جایگزین و ساده اش را با کلامی هیجان انگیز و تاثیر گذار بیان می کنند و خواهید دید که چگونه استحاله نیروی جنسی ، این دو نفر را سرشار از انرژی پاکی نموده و قطعا این رویداد متعالی برای شما هم به لطف خدا و تصمیم قاطعانه امروزتان اتفاق می افتد.

 

بی جهت نیست که خداوند بارها مثال طبیعت را در قرآن آورده. طبیعت و نظم هستی معجزه الهی هستند. هر چیزی که از روال طبیعی و طبیعت خود دور میشه ایجاد مشکل می کنه.  اگر ما انسانها همینطور به استخراج زمین و نابود کردن طبیعت ادامه بدیم دچار مشکل اساسی خواهیم شد. این در همه ابعاد زندگی دیده میشه. در مورد غریزه و نیروی جنسی هم اگر ما اون را در مسیر طبیعی خودش یعنی ازدواج پیش نبریم ، دچار مشکل می شیم. خودارضایی یک انحراف جنسی و راهی غیر طبیعی برای ارضای جنسی هست.  با هر بار خودارضایی شما از مسیر خودتون دور میشید. 

اما با ترک خودارضایی و آشتی با خودتون می تونید آرامش خاصی رو درونتون تجربه کنید. با ترک خودارضایی عوارض آن هم به مرور از بین خواهد رفت. انسان جدیدی از خودتون بسازید و ایمان داشته باشید که شما قدرت تغییر کردن را دارید.  خودتون را باور کنید و به وجود قدرتی که درون شماست شک نکنید.  

 

فیلم  ترک خود ارضایی

 

در این فیلم جواد زارع مدیر وبسایت مس به طلا درباره خودارضایی  و اثر تاریک آن بر دل صحبت می کند. همچین چرخه باطل خودارضایی  را توضیح می دهد. اثرات مثبت خودارضایی را خیلی خوب تشریح می کنند. 

 

 

فیلم ترک خودارضایی

 

چرخه باطلی که خودارضایی دارد شامل تحریک جنسی ، خودارضایی ، احساس حقارت و دوباره احساس پشیمانی و ... می شود .  همیشه این فکر که خودارضایی می تواند  باعث بهتر شدن حال ما به صورت مقطعی شود دوباره ما را به سمت خود می کشد. 

بله خودارضایی مانند قرص مسکن عمل می کند و دردها و ناراحتی ها را برای لحظاتی ساکت می کند. اما این اثر آن مقطعی هست. اگر حس خوبی ندارید، یا حال روحی خوبی ندارید، یا نا امید و افسرده هستید یا می خواهید از مشکلاتتان فرار کنید ، خودارضایی راه خوبی نیست.  

هر بار که خودارضایی کنید اعتیاد ذهنی تان به انجام آن بیشتر و بیشتر می شود ، طوری که دیگر در مقابل آن نخواهید توانست مقاومتی کنید. اخر این چرخه مشخص هست. انسانی که هیچ اعتماد به نفسی ندارد.

این دنیا جایی هست برای امتحان ما انسانها.  اگر به هر دلیلی به سمت خودارضایی کشیده شده اید به خود آیید و سعی کنید آنقدر قوی شوید که با مسائل تان به شکلی صحیح روبرو شوید نه اینکه با خودارضایی از آنها فرار کنید.

پیروز باشید

موفق و پیروز باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan