ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

عوارض خودارضایی مرد متاهل

  • ۱۱:۰۷

مردی متأهل هستم که از جوانی عادت به استمنا داشتم و الان هم مبتلا هستم. همین کار باعث میل کم به ارتباط با همسرم شده و بیشتر تمایل به چشم چرانی دارم. کمکم نمایید از این منجلاب نجات پیدا کنم؟

در پاسخ نوشتند که :

همانگونه که می دانید عمل استمناء نوعی انحراف جنسی است و پیامدهای سوئی دارد که یکی از این آثار سوء آن همین مشکلی است که شما با آن درگیر هستید و از زندگی زناشویی و حتی نزدیکی با همسرتان لذت کافی نمی برید.بدون شک نگاه به نامحرم به خصوص نگاهی که ریشه در میل جنسی دارد و محرک شهوت است از نظر شرعی حرام و گناه است. در حدیثى آمده است: نگاه به نامحرم به منزله تیر مسمومى از تیرهاى شیطان است و چه بسا یک نگاه باعث اندوه و پشیمانى یک عمر شود. بلى مرحله نهایى زنا تماس و دخول است، اما چون تا مقدمات و نگاه به نامحرم نباشد، کار به آن جا نمى‏رسد، لذا از نگاه به نامحرم به عنوان عمل شنیع زنا یاد شده است. حدیثى که مى‏گوید زناى چشم نگاه به نامحرم است، پیشگیرى از گناه است؛ یعنى انسان بدون مقدمه به عمل منافى با عفت مبتلا نمى‏شود بلکه اول نگاه مى‏کند و به دنبال آن دل و فکر انسان متوجه نامحرم مى‏شود، و اگر بر نفس خود مسلّط نشود، به زنا آلوده مى‏شود؛ لذا اسلام براى این که از همان قدم اول جلوى گناه را بگیرد، مى‏فرماید: مؤمن باید قدم اول را برندارد، تا به مراحل بعدى کشیده نشود.

 

خودارضایی پاسخ به هرزگی دیداری و ذهنی

خوب باز بذارید جمله مو تکرار کنم. خود ارضایی تنها پاسخی به هرزگی های دیداری و ذهنی هست و بس.

ببینید دوستان ! مرد و زن متاهل از عوارض این بیماری دارن مینالن و بیاین قبل از رسیدن به این مشکلات این بیماری رو درمان کنیم به کمک خدای بزرگ :(

اونایی که از دین و اسلام فرار میکنن و گیر میدن به پست مذهبی و بررسی از دیدگاه مذهبی،خوب من چی کار کنم که قوانین و باید ها و نباید هاش کاملا درست و منطقی و کامل هست!

یادتونه تو پست های اولم از اولین قدمی که منو میرسونه به خود ارضایی نوشته بودم و اونم چیزی نبود جز نگاه آلوده و مسموم من؟و شرط و شروطی با خودم گذاشتم .

دقت داشته باشید به سخن این مرد متاهل داره میگه تمایل دارم به چشم چرانی . یعنی همان نگاه مسموم.یادتونه نوشته بودم که زن من هرچقدر هم خوشگل باشه بازم از اون خوشگل و زیبا خواهد بود و اگه افسارگریخته نگاه کنم ، هی باید چشمم دنبال این و اون باشه. همیشه تشنه ...

میدونید وقتی خود ارضایی میکنی دیگه خودتو بدترین آدم روی زمین میدونی و از هیچ گناه و نبایدی خودتو حفظ نمیکنی.

 

این مرد متاهل داره اشاره میکنه به منجلابی که توش هست و میخواد بیاد بیرون.پس این دروغ رو باور نکنید که تا مجردی بزن بعدش حالا نمیزنی ، یا تو که زن نداری و زن گرفتن سخته و شوهر کردن سخته و شوهر گیر نمیاد پس انجام بدم و خالی شم، متاهل ها که دیگه از لحاظ جنسی پر نیستن ولی چرا باز میزنن؟ چون جوابی برای هرزگی دیداری و ذهنی که دارن هست و بس و باهاش شهوت پرستی رو خالی میکنیم...

 

منبع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan