ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

عوارض خودارضایی در فضای مجازی

  • ۰۹:۱۹

یکی از انحراف های جنسی در دنیای امروز رابطه جنسی مجازی یا سایبر ســـــکس (ســکس مجازی یا چت ســکس) می باشد. برخی افراد که به اینترنت دسترسی دارند وارد این جریان می شوند و اغلب به این نوع رابطه معتاد می شوند.

ابزارهای مختلفی برای ایجاد ارتباط جنسی مجازی و جود دارد ، شبکه های اجتماعی ، چت روم ها ، تلگرام ، اسکایپ ، تلفن و ...

از مهمترین دلایل ایجاد رابطه جنسی مجازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خودارضایی ، خواندن داستان های شهوتناک و جنسی ، دیدن فیلم پـورنوگرافی ، دسترسی اسان به اینترنت ، ناشناس بودن در اینترنت

ایجاد رابطه جنسی مجازی اثرات بسیار بدی دارد که بیشتر جنبه روانی داشته و زندگی را دچار مشکل می کند. در بسیاری موارد این رابطه ها در متاهلین زندگی زناشویی آنها را از هم می پاشد . ایجاد چنین روابطی در دنیای مجازی تنوع طلبی را افزایش می دهد و فرد را از دنیای واقعی خود دور می کند. عشق همواره با خودداری و تعهد همراه هست و رابطه جنسی مجازی مقابل ان می باشد.

ســـکــس چت که رابطه جنسی مجازی در اینترنت می باشد که اغلب  با خودارضایی همراه هست. این نوع رابطه جنسی مجازی و خودارضایی عوارض روانی بدی به دنبال دارد. افراد در این نوع روابط انچه را که در دنیای واقعی نیست تصور می کنند و خود را آنچنان که می خواهند معرفی می کنند و به دلیل ناشناس بودن حد و مرزی در اخلاقیات و تخیلات خود ندارند.

در نتیجه این افراد از دنیای واقعی خود فاصله می گیرند. این موضوع برای متاهلین منجر به مشکلات زناشویی می شود. فردی که به این نوع روابط عادت کرده ، ذهن خود را با این موضوع شرطی کرده طوری که روابط مجازی و خودارضایی برایش از رابطه جنسی لذت بخش تر خواهد بود. این موضوع نارضایتی همسر را به دنبال دارد چون فکر می کند در زندگی زناشویی برای او کافی نیست . در نهایت با ادامه دادن این روند زندگی زناشویی و عشق از هم پاشیده می شود.

این موضوع برای مجردها نیز مشکل ساز می باشد چون زندگی طبیعی انها دچار خلل می شود.با خودارضایی و روابط جنسی مجازی جوان مجرد ارزشمندترین گنج خود یعنی زمان و فرصت خود را می سوزاند و انرژی خود را هدر می دهد.  یکی دیگر از عوارض خودارضایی در فضای مجازی ، تنوع طلبی جنسی می باشد که این عارضه برای هرکسی خطرناک می باشد .

شهوت سیری ندارد و فردی که درگیر چنین شهوتی می شود مانند تشنه ای هست که به جای نوشیدن آب شیرین ، آب شور می نوشد.تحقیقات علمی نشان داده که اعتیاد به خودارضایی مانند دیگر اعتیاد ها می باشد و با ترشح دوپامین در مغز همراه هست که ایجاد عطش سیری ناپذیر می کند. در حالی که در رابطه طبیعی زناشویی هورمون های دیگری ترشح می شود که آرامشی را به همراه دارد که آن را در هیچ رابطه دیگری نمی توان تجربه کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan