ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

علائم ظاهری و تاثیر خود ارضایی در چهره

  • ۱۹:۵۸

آیا خودارضایی از ظاهر و چهره قابل تشخیص هست؟علایم ظاهری خودارضایی در چهره چیست؟

خیر 

خودارضایی هیچ علامت مشخصی ندارد و قابل تشخیص نیست. نمی توان از روی ظاهر تشخیص داد فردی خودارضایی می کند یا نه. چون عوامل زیادی در ظاهر افراد تاثیرگذار هستند.

وقتی خودارضایی حالت افراطی و اعتیاد داشته باشه(طوری که هر روز باشه) اثرات جسمی به دنبال داره که یکی از انها گودی یا کبودی چشم هست. با خودارضایی افراطی  مقدار کالری سوزانده شده بالا می ره و در صورت عدم تغذیه مناسب ، کالری به مقدار لازم دریافت نمی شه و موجب ضعف بدنی میشه. در ورزش مشت زنـی، هـر مـربی در حیـن دوره ی آمـادگی، بـوکسور خـود را برای 90 روز از بـرقـراری ارتـباط جنسـی منـع مـی کند تا هم انرژی او بیشتر شود و هم بتواند مشتهای محکمـتری بـه حـریف وارد کند.

 

تشخیص خودارضایی

 

در حالت کلی نمی توان هر تغییری در چهره را به خودارضایی ارتباط داد. چرا که بیشترین اثر در پوست را ژنتیک تایین می کنه. و رنگ پوست ، سیاهی زیر چشم و جوش ها می تونه ارثی باشه و در بسیاری موارد ربطی به خودارضایی نداره. ممکنه کسی تا به حال خودارضایی نکرده باشه و زیر چشم او گودی یا کبودی مشاهده شود و برعکس کسی که خودارضایی می کند این علایم را نداشته باشه. موارد بسیاری در چهره ، پوست و زیبایی تاثیر گذار هستند. از جمله ژنتیک ، تغذیه و مراقبت از پوست.

 

برخی از دختران تصور می کنند به علت خود ارضایی رنگ ناحیه تناسلی شان تیره شده یا پوست ناحیه حالت افتادگی و چروکیدگی پیدا می کند یا بسیاری از باورهای دیگر که همگی بی پایه و اساس بوده و غلط می باشد. خود ارضایی هیچ علامت مشخصه ای ندارد و قابل تشخیص نیست. مشکلی که خود ارضایی دارد عدم ارضای روانی می باشد و فرد چون از نظر روانی با آن ارضا نمی شود ارامشی که لازمه ارضای جنسی می باشد را بطور کامل تجربه نمی کند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan