ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

شکست را چگونه تعریف کنیم ؟

  • ۰۹:۲۰

گفتند : شکست یعنی تو یک انسان در هم شکسته ای !

گفتم : نه ! شکست یعنی من هنوز موفق نشده ام .

گفتند : شکست یعنی تو هیچ کاری نکرده ای .

گفتم : نه ! شکست یعنی من هنوز چیزی یاد نگرفته ام .

گفتند : شکست یعنی تو حماقت کردی .

گفتم : نه ! شکست یعنی من به اندازه کافی جرات و جسارت داشتم .

گفتند : شکست یعنی تو دیگر به مقصود نمی رسی .

گفتم : نه ! شکست یعنی باید از راهی دیگر به سمت هدفمم حرکت کنم .

گفتند : شکست یعنی تو کوچک و نادان هستی .

گفتم : شکست یعنی من هنوز کامل نیستم .

گفتند : شکست یعنی تو زندگی و عمرت را بیهوده تلف کردی .

گفتم : نه ! شکست یعنی من بهانه ای برای شروع کردن دارم.

گفتند : شکست یعنی تو دیگر باید تسلیم شوی !

گفتم : نه ! شکست یعنی من باید بیشتر تلاش کنم .

"به گفته های خودش ایمان داشت و شکست را شکست داد." 

م.1 - " شکست پل پیروزی است . از شکست ها باید درس گرفت تا پیروز شد . "

م.2 - ناکامی ها همیشه به فرداهای بهتر می انجامد . ناکامی ، شکست نیست؛ تأخیر در پیروزی است .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan