ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خود ارضایی افراطی در دختران

  • ۰۹:۰۸


اعتیاد به  خود ارضایی و پـورنـوگرافی فقط خاص مردان نبوده و زنان نیز دچار آن هستند. علت های زیادی وجود دارد که دختران از سنین کم به خود ارضایی رو می اورند مانند تجاوز جنسی در کودکی، کنجکاوی های هدایت نشده ، مشکلات روحی  و ...  بدون توجه به جنس ، سن و یا وضعیت رابطه ، شما و یا کسی که می شناسید می تواند قربانی  این عادت شود ، عادتی که در زندگی خیلی خصوصی است و به سختی می توان ان را در میان گذاشت. و اگر شما در آشفتگی شخصی هستید که شما را به این وابستگی جنسی همراه می کنه ، خوب می دونید که ترک ان چقدر سخت هست.

اعتیاد به پورنوگرافی خطرناک است. اعتیاد به استمناء و اعتیاد پورنوگرافی تمایل برای تغذیه کردن یکدیگر را افزایش می دهد و با ایجاد عطش جنسی ، معتادان را به قلمرو نا آشنا و پیش بینی نشده بدتری می برد. برای زوج ها ، استفاده از این توهمات و خیالپردازی های جنسی حقیقتا باعث کاهش صمیمیت در مقاربت و نزدیکی ، احساس امنیت و جذابیت کمتر است.  

مشکل برای مردان و زنان این است که این اعتیاد شخصی به سرعت در حال تشدید است. ، خود ارضایی  به عنوان یک شکل کمکی فوری و لحظه ای برای فرار  از استرس ،فشار عصبی، تنش روحی، روابط تیره و یا حتی مشکلات مالی استفاده می شود. در حقیقت ، نتیجه خود ارضایی  کوتاه مدت بوده  و بعد از خود ارضایی  شخص را به وضعیت مشابه اولیه که باعث خود ارضایی شد باز می گرداند.

این عادت را میشه ترک کرد انچنان که فکر می کنید سخت نیست .آینده روشنی منتظر شماست، اما لازم هست که شما قدم اول را بردارید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan