ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خود ارضایی ، اوج لذت جنسی و غسل جنابت

  • ۱۱:۴۶

با سلام.

من 21 سالمه و چند ساله خود ارضایی میکنم. خودارضایی من فقط در حد مالش و تحریک کلیتوریسه و دخولی صورت نمیگیره.
میگن 3 شرط برای تحقق جنابت لازمه که غسل واجب میشه. یکیش رسیدن به اوج لذت جنسی هست. میگن بدن باید سست بشه ولی من اصلا نمیتونم تشخیص بدم که بدنم سست میشه یا نه!من خیلی زیاد مطالعه کردم اما راستش به جواب درستی نرسیدم.
مورد بعدی خروج منی. آیا با خودارضایی در مورد دختران بدون دخول هم منی وجود داره که باعث غسل بشه؟! آیا همون ترشحات بی رنگی که خارج میشه بعد از ارضا شدن اونا منی هست و باعث جنابت میشه؟!

کلا میخوام بدونم با تحریک خودم بدون دخول و با خارج شدن مایع بی رنگ از بدنم و اینکه نمیتونم تشخیص بدم به ارگاسم رسیدم یا نه... صرفا به این جهت که خود ارضایی بوده... غسل به من واجب میشه یا نه!. خواهشا کامل و دقیق جواب بدید!.

 

سلام دوست عزیز

 

منی در زنان آنطور که در مردان هست ، وجود ندارد ، در حین عمل جنسی و یا تحریک جنسی ترشحاتی از واژن زن خارج می شود که در صورتی که همراه با ارگاسم باشد ، حکم مایع منی را دارد و باعث غسل جنابت می شود. در صورتی که ترشح مایعات در اثر تحریک جنسی و بدون ارگاسم باشد نیازی به غسل نیست.

 

 

 زمانی که تحریک جنسی به حد ارگاسم رسید یک ریلاکسیشن (سستی) به دنبال یک سری انقباضات ریتمیک (پی در پی ) واژینال رخ می دهد و فرد ارضا می شود. در زنان چیزی مثل مایع منی نداریم که خارج شود ولی قبل از ارگاسم به دلیل تحریکات جنسی مایع لغزنده کننده ای ترشح می شود که دیواره های داخلی مجرای تناسلی را لغزنده می سازد تا در حین عمل جنسی ساییده نشوند. در افرادی که باکره هستند نیز این مایع ترشح می شود(در اثر تحریک جنسی) . قبل از ارگاسم هنگام تحریک جنسی انقباضات ریتمیکی در سطح لگن و واژن یا مجرای تناسلی شروع می شود که با افزایش تحریک به تدریج سرعت و شدت انقباضات افزایش می یابد و تنفس نیز تند می شود تا زمان ارگاسم که یک حالت ریلاکسیشن بروز می کند و انقباضات به پایان می رسد و تنفس نیز به حالت عادی بر می گردد.

 

با مطالعه مطلب بالا می تونید ارگاسم را تشخیص دهید. تحریک جنسی بدون دخول در دختران  که همراه با ارگاسم و خارج شدن مایع بی رنگ از مجرای تناسلی همراه باشد ، خود ارضایی بوده و غسل واجب است


ایا انقباضات ریتمیک بدون خروج مایع باعث جنابت است؟

 

بله ارگاسم همراه با انقباضات ریتمیک می باشد که باعث جنابت می گردد. ارگاسم در اکثر موارد همراه با خروج مایع هست. گاهی بعد از ارگاسم این مایعات و ترشحات از واژن خارج می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan