ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی و شک در خروج منی

  • ۱۱:۰۸

سلام دختری هستم که اگر خود ارضایی کنم و بعد شک کنم که آیا رطوبتی که ازم خارج شده منی است یا چیز دیگر غسل جنابت واجب است؟ خود ارضایی در ماه رمضان در صورتی که ندانیم منی خارج شده یا ترشحات زنانگی چه حکمی دارد؟

مرجع تقلید: آیت الله مکارم شیرازی(مدظله)

جواب :هر رطوبتی که در خواب یا خواندن مطالب مهیّج شهوت یا تحریک شدن یا تصورات جنسی یا دیدن فیلم ها و عکس های مبتذل یا نعوذبالله «خودارضایی» یا... ولو با لذت جنسی خارج شود نجس و منی نیست و غسل ندارد.

رطوبتی نجس و منی است که با شهوت (یعنی در اوج لذت جنسی) خارج شود (اوج لذّت جنسی یعنی زمانی که شخص ارضاء شود و به ارگاسم برسد).

اگر شک دارید که رطوبت با لذّت جنسی خارج شده و یا با شهوت و در اوج لذت خارج گردیده یا اصلاً رطوبتی نباشد، بازهم تکلیفی ندارید و منی محسوب نمی شود و غسل ندارد. و رطوبتی که منی محسوب نشود وضو را باطل نمی کند و موجب بطلان نماز و روزه نمیگردد. یاحق.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan