ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی و روش صحیح ارضای جنسی

  • ۱۹:۲۹

غریزه جنسی به خودی خود بد نیست. ارضای غریزه جنسی در چهارچوب زناشویی صحیح ترین راه می باشد.  اما این روزها ازدواج امر مهالی برای جوانان شده! مشکلات زیادی در مسیر ازدواج جوانان هست که دلایل زیادی پشت پرده آن هست. جوانان یک ملت بزرگترین سرمایه آن هستند .وقتی به مهمترین مسئله یک جوان که ازدواج هست توجه نشود ، کشور سرمایه ای برای رشد و شکوفایی نخواهد داشت. فاصله سن بلوغ و سن ازدواج بسیار زیاد شده...  و این خود باعث ایجاد بسیاری از مشکلات برای جوانان و جامعه خواهد شد.  یکی از مشکلاتی که جوانان با آن روبرو می شوند خودارضایی هست. 

امروزه بسیاری بر این باورند که خودارضایی یک فعالیت نرمال ، معمول و سالم می باشد که هیچ ضرری ندارد.  حتی فوایدی هم برای آن لیست می کنند. آنها جوانانی که قادر به ازدواج نیستند و یامی خواهند از خطرات بیماری های مقاربتی  روابط جنسی متعدد در امان باشند ، را به خودارضایی تشویق می کنند و روش های خودارضایی را آموزش می دهند.

 

اما به راستی این چنین نیست. برخی دیگر نظرات متفاوتی نسبت به خودارضایی دارند و آن را طبیعی و سالم نمی بینند.  طبق گزارش یک تحقیق خودارضایی را با رابطه جنسی مقایسه کرده اند. در حین رابطه جنسی دو هورمون توسط مغز ترشح می شوند که کار یکی برانگیختگی جنسی و ایجاد حس شهوت هست و دیگری باعث آرامش بعد از رابطه جنسی و ارضا شدن می شود. این دو در طول فرآیند رابطه جنسی به میزان های متفاوتی ترشح می شوند. در ابتدای رابطه هورمونی که باعث حس برانگیختگی و جنسی می شود بیشتر تولید می شود و در ادامه با رسیدن به اوج لذت جنسی هورمون دیگر بیشتر تولید می شود که آرامش و ارضا شدن را تداعی می کند. 

 

آزمایش نشان می دهد که هورمونی که در رابطه جنسی  باعث ایجاد حس ارضا شدن و آرامش بعد از ارگاسم تولید می شود ، چهار برابر بیشتر از مقدار آن در خودارضایی هست. این یعنی خودارضایی آرامش کاذبی به همراه دارد و عطش جنسی را زیاد می کند. به خاطر همین مستعد تبدیل شدن به اعتیاد می باشد.  خودارضایی روش صحیحی برای ارضای جنسی نیست. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan