ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی و اسیب روحی

  • ۰۹:۲۳

سلام دوست خوبم
من یادم نمیاد چه زمان این کارو شروع کردم.اما به شکلی نبوده که هر روز یا هر شب بطور مکرر انجام بدم.
مثلا دو ماه انجام نمیدم ولی در ماه سوم دو بار این کارو میکنم.
خیلی ناراحتم و تازه امروز فهمیدم چه عوارض وحشتناکی داره.موهای من بینهایت تارش نازک شده و وقتی این کارو انجام میدم دور چشمام حلقه میندازه.
دوست خوبم من خیلی سعی کردم این کارو انجام ندم بارها و بارها توبه کردم به نماز رو آوردم اما فایدهء نداشته.
اما دلیلشو میدونم چون من بینهایت استاد دانشگاهمو دوست داشتم اون هم همینطور اما نمیدونم چرا بدون هیچ دلیلی منو کنار گذاشت و با یه پزشک ازدواج کرد با اینکه دارم دکترای رشتهء خودمو بگیرم تا روشو کم کنم تا بهش ثابت کنم همه چی به مدرک نیست متاسفانه از لج اون بیشتر این کارو انجام میدم. و همش اونو در حال رابطه جنسی  با زنش میبینم و بیشتر به خودم ضربه میزنم.
باور کن میدونم کارم اشتباست و تا چند ماه کنارش میزارم اما دوباره شروع میشه.دیگه خسته شدم تو رو خدا بگین باید چکار کنم خیلی خجالت میکشم برم دکتر و در این مورد حرف بزنم .

راستی من همین یکشنبه شب تنها بودم و قرار بود بعد از سه سالو سه ماه اون استادمو ببینم از طرفی وقت پریودمم بود که همون شب نا خواسته تحریک شدم و این کارو کردم اما مطمئنم تو نرفت ولی صبح که از خواب پا شدم دیدم رختخوابم خونیه حالا یعنی چی پریود شدم یا برای پردم اتفاقی افتاده؟

 

سلام دوست عزیز 
نمیشه هر چیزی را به خود ارضایی نسبت داد. نازک شدن تار مو علت های زیادی داره در این باره تحقیق کنید. و همینطور حلقه دور چشم علتش منحصرا نمی تونه خود ارضایی باشه و حتما راهکارهای بهداشتی هست که به پوست طراوت ببخشه. در مورد پرده بکارت  ، فقط با وارد کردن شی خارجی و یاانگشت در واژن احتمال پارگی هست در غیر این صورت نگران نباشید. عارضه خود ارضایی بیشتر روحی هست تا جسمی . 

دوست عزیز نیاز هست که پیش یک مشاور بری ، یک روانشناس خوب و دلسوز . مشکل شما روحی هست. بهتره همزمان با ترک این عادت مشکلاتت را بفهمی و در صدد حلش برایی. 

سه سال گذشته و شما هنوز استادتو فراموش نکردی ، رها نکردی و حس وحشتناک انتقام و خشم در وجودت به وجود اومده. باید حقیقت را بپذیری و اون را رها کنی. با رها کردن گذشته و روابط پوسیده و همه نفرت ها و کینه ها مطمئنا حالت دگرگون خواهد شد و چیزهایی جدید در زندگیت دریافت می کنی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan