ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی را چطور ترک کنم؟

  • ۰۹:۲۱

این سوال خیلی از خواننده های وبلاگ هست. خودارضایی را چطور ترک کنم؟ چطور شروع کنم به ترک خودارضایی؟ از کجا شروع کنم؟ من بارها تصمیم گرفتم نمیشه ...نمیشه ترک کرد..

بعضی از دوستان می پرسند و بعضی دیگه به  کل  نا امید هستند ، دوست عزیز اگر باور نداشته باشی که می تونی  مطمئنا نخواهی تونست

 

برای ترک خودارضایی

 

  1.  طناب پوسیده را رها کنید
  2.  طناب نو را محکم بگیرید
  3.  احساس گناه را کنترل کنید
  4. تسلیم نشید

در ادامه هرکدوم را توضیح میدم

رها کردن طناب پوسیده

هر نوع محرک جنسی قابل حذف را از بین ببرید. محرک جنسی می تونه عکس  مبتذل ، فیلم های جنسی ، روابط هرزه ، شبکه های اجتماعی  ،چت ، تل ،  برنامه موبایل و ... هر چیزی که عامل تحریک جنسی هست و محرک  خودارضایی هست را نابود کنید. مواقعی که در ذهن  خیال پردازی های جنسی می کنید ، دوش بگیرید و نگذارید در این حالات باقی بمونید.

 

گرفتن طناب نو و  محکم

تصمیم بگیرید. بعضی ها تصمیم شون سطحی هست ، احساس پشیمانی و تصمیمشون تنها دقایقی طول میکشه و مطمئنا این شخص دوباره خودارضایی می کنه. تصمیم باید محکم باشه و پشتش انگیزه کافی برای ترک. با خودتون همه چیز را مرور کنید و از ته دل خواهان تغییر باشید و پای تصمیمتون  بایستید. هدف های زندگیتون و هدف های جدیدتون را با ذکر دلیل  روی کاغذ بنویسید. برای شروع چیزی را نشان و نماد  قرار بدید، تاریخ روز ، خرید یه انگشتر یا دستبند خاص ، چسباندن یه جمله خاص روی دیوار و هر انچه که دوست دارید

 

کنترل احساس گناه

احساس گناه یه عامل خیلی مهم در ترک خودارضایی می تونه باشه. به شرطی که منجر به ناامیدی و افسردگی نشه. از احساس گناه استفاده کنید تا انگیزه ای باشه برای ترک خودارضایی و با مرورش حاضر نشید به عقب برگردید. احساس گناه خیلی خوبه. چرا که با یاداوری اون حاضر نمی شید که دوباره گناه کنید و سمتش برید.

 

تسلیم نشید

.  شاید  دوباره شکست خوردید . اما ناامید نشید با تکرار هست که مهارت پیدا می کنیم. باز هم این مراحل را تکرار کنید و مطمئن باشید نتیجه می گیرید.مطمئنا هر کس روش منحصر به فرد خودش را در ترک خودارضایی داره ، اگر تجربه ای دارید خوشحال میشم در بخش نظرات بنویسید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan