ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خسته از خودارضایی

  • ۲۰:۳۴

خسته ام ، باز هم شکست خوردم 

باز هم خودارضایی ...

دیگه کنترلی روی افکارم و اعمالم ندارم 

و خودمو بی اراده می دونم.

 لعنت به من .... 

هر چی تلاش می کنم بی فایده هست هر روز به جای رشد و پیشترفت دارم پسرفت می کنم. ....

 این جمله هایی هست که وقتی غمگین و نا امید هستیم با خودمون تکرار می کنیم و از اثر انها بی خبریم. این جمله ها و تکرارشون باعث ایجاد یک حس بد و در نتیجه اون باعث تکرار خودارضایی میشه و به نظر من این راهش نیست. 

من باید برای خودم ارزش قائل باشم، نباید از خودم متنفر باشم، باید خودمو دوست داشته باشم پس دیگه خودمو سرزنش نمی کنم و ناامیدی و غم را رها می کنم و دور میریزم و به امید و ارامشی که در وجودم پدیدار میشه فکر می کنم به کارهایی که دوست دارم انجام بدم. 

خودمو می بخشم و از خدا هم طلب بخشش می کنم به راستی که او توبه کننده ها رو دوست داره.

 تا جای ممکن از محرکها دوری می کنم و حتی فکرشم  دور میریزم من خیلی خوب میدونم که حتی اگر ذره ای غفلت کنم باز شکست می خورم. 

من به یک بیماری و اعتیاد دچارم و باید مواظب باشم. من دیگه خودمو گول نمی زنم .

 کمی با خودم خلوت می کنم و خودمو از شر انچه نمی خواهم خلاص می کنم تا برای انچه می خواهم جا باز کنم.

 من از نه گفتن به نفس و هوای نفسانی لذت می برم و قدرت نه گفتن را دارم. 

دیگه خودمو گول نمی زنم و با نه گفتن یک مشت محکم به نفس می زنم و افسارشو به دست میگیرم.

 به دنبال انچه که در من باعث اشفتگی شده می گردم و پیداش می کنم. این قدرت را در خودم احساس می کنم که راه درست مقابله با اون را پیدا کنم ، حلش کنم یا باهاش کنار بیام بدون اینکه به هم بریزم. 

به جسمم هم مانند روح توجه می کنم ، خوب می خوابم و استراحت کافی می کنم و با ارامش به کارهای دیگه هم می رسم .

 خوب می دونم که یک ساعت کار متمرکز ذهن بیشتز از 24 ساعت کار جسم هست. پس در ارامش کارهامو انجام میدم و از تلاش و تقلای بیهوده در اشفتگی دست می کشم .

 یک اندیشه مثبت از هزار اندیشه منفی و سست قدرتمندتر است

این جمله ها را بارها با خودم تکرار می کنم و قدرت را درونم حس می کنم . 

من قدرتمندم و می توانم به ارامشی عمیق تر برسم.

 این وظیفه ی ماست که خود را از تجربه تلخ و حس بد این لحظه رها کنیم و بیرون بکشیم .

به محض عوض کردن اندیشه هامون ، شرایط نیز عوض می شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan