ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

ترک خود ارضایی پسران

  • ۱۱:۰۵

خود ارضایی چیست؟

انجام عمل خود ارضایی در هر شرایط امکان‌پذیر است که با انجام اعمالی خاص باعث ارضاء شدن فرد می شود، هم در رابطه جنسی و هم در خود ارضایی عمل ارگاسم صورت می گیرد ولی در خود ارضایی اندام خود را وادار می‌سازیم تا طی یک رابطه مجازی به ارگاسم برسد اما در یک رابطه جنسی تمامی اندام‌های بدن با یکدیگر همکاری دارند و نیازی نیست که در ذهن خود محیطی را بازسازی کنید در نتیجه ذهن در آرامش بیشتری قرار می گیرد از این رو تأثیر روحی و روانی بسیار مفیدی به همراه دارد.

 

خود ارضایی پسران

 

 خود ارضایی پسران

اگر چه اولین دلیل خود ارضای فشار جنسی ناشی از دوران جوانی میباشد اما به مرور میتواند به یک عادت منجر شده و به منظور رهایی از مشکلات روحی،مشکلات خواب،فرد نسبت به این عادت اعتیاد پیدا کند و فراتر از نیاز جنسی انجام شود.

فردی که خودارضایی میکند در ذهن خود یک رابطه جنسی بدون عیب و نقص را تجسم میکند و این ذهنیت باعث میشود تا فرد مبتلا انتظارات جنسی خود را بالاتر ببرد و به موجب آن سطح انتظارات از همسر آینده نیز بیشتر میشود و فرد انتظارد ارد یک رابطه جنسی بدون عیب و نقص را داشته باشد ، که این انتظار از واقعیت فاصله دارد و میتواند منجر به آن شود که فرد از رابطه جنسی با همسر لذت نبرده و ناچار باشد بعد از ازدواج نیز با خودارضایی ، همواره      خود را ارضا کند و یا مشکل را از همسر خود بداند و موجب رابطه فرازناشویی ( خیانت جنسی ) شود.

پسرانی که زود تحریک می‌شوند و برای ارضای خود به   سوی انجام خودارضایی می‌روند باید بدانند که خود ارضایی تحریک پذیری را به  میزان زیادی افزایش می دهد از این رو تنها با این کار عطش خود را زیادتر می  کنید. پسرانی که به خود ارضایی اعتیاد دارند مطمئناً در زندگی زناشویی خود و در رابطه جنسی با شریک خود دچار مشکل جدی خواهند شد

 

مدام به دنبال تصاویر و فایلهای پورنوگرافی برای تحریک   جنسی و خودارضایی میباشد، او ترجیح میدهد اکثر مواقع تنها باشد، اکثر افراد بعد  از خود ارضایی دچار عذاب وجدان و احساس گناه میشوند که این احساس به مرور   میتواند باعث کاهش اعتماد به نفس فرد شود ، احساس خستگی و کوفتگی بعد از خودارضایی باعث میشود فرد ترجیح دهد بعد از آن به خواب برود تا اینکه به فعالیت      روزانه خود بپردازد ، فرد معتاد به خودارضایی تمرکز خود بر روی سایر موضوعات (  درس خواندن، کار ) از دست میدهد و مدام ذهن خود را در گیر مسائل جنسی میکند

عوارض روحی خودارضایی در پسران

پسرانی که زود تحریک می‌شوند و برای ارضای خود به سوی انجام خودارضایی می‌روند باید بدانند که خود ارضایی تحریک پذیری را به میزان زیادی افزایش می دهد از این رو تنها با این کار عطش خود را زیادتر می کنید. پسرانی که به خود ارضایی اعتیاد دارند مطمئناً در زندگی زناشویی خود و در رابطه جنسی با شریک خود دچار مشکل جدی خواهند شد.

این افراد از رابطه جنسی حقیقی به ارگاسم نخواهد رسید و نخواهند توانست خود و شریک جنسی خود را ارضاء کند و از لذت کافی بهره مند شوند. این گونه پسران معمولاً انسانهای سردی خواهند شد. از تاثیرات روحی اعتیاد به خودارضایی در پسران می‌توان بی حوصلگی، عدم تمرکز، لاغری، ناتوانی جسمی و سردردهای میگرنی را نام برد. اعتیاد به خودارضایی آسیب های زیادی از نظر جسمی و جنسی به فرد وارد می‌سازد.

 

گناه کوچک مقدمه گناه بزرگ

گناهان کوچک، راهى به سوى گناهان کبیره است. هر کس کـه در گنـاهان کوچـک از خــدا نترسـد، در مورد گناهان بزرگ و بسیار هم از او نمى‏ ترسد. 

گناهان اندک را کم مشمارید ؛ زیرا همین گناهان اندک روى هم جمع مى گردند و زیاد مى شوند .

مصیبتى چون کوچک شمردن گناهت و رضایت دادن به وضعیت موجودت نیست .

بزرگترین گناه نزد خداى سبحان ، گناهى است که در نظر گنهکار خُرد آید .

به کوچکی گناه نگاه نکن،ببین چه خدای بزرگی را نافرمانی کرده ای..

مؤمن گناه خود را چونان تخته سنگ بزرگى بر بالاى سرش مى بیند که مى ترسد به روى او بیفتد و کافر گناه خویش را مانند مگسى مى بیند که از جلوى بینى اش رد شود .

 

اگر قصد دارید خودارضایی را ترک کنید. تنها بر روی ترک آن تمرکز نکنید. بلکه تمام گناهان کوچکی که شما را به سمت خودارضایی می کشد نیز باید ترک شوند. 

 آنچه باعث انجام خودارضایی می گردد زمینه های آن هست.این زمینه ها می تواند موارد متعدد و متفاوتی باشد از جمله عواطف (خشم ، نفرت، افسردگی ، ناامیدی و ...) ، شرایط محیطی ، محرک های جنسی و ... 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan