ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

ترک خود ارضایی در دختران

  • ۱۱:۵۸

سلام

امیدوارم خوب باشید!

خواستم بگم نا امید نباشید،من مطمئنم ما می تونیم. فقط اراده می خواد

من بارها تا مدتی خوب پیش رفتم و تونستم تا 3 ماه هم ترک کنم ولی متاسفانه باز خودم باعث شدم که دوباره غلط اضافی بکنم!

باور کنید خدا همه جوره حمایتمون می کنه من بار ها شاهد کمکش بودم تا نگذاره من دوباره برگردم به راه خلاف ؛ ولی من خیلی آدم بی چشم و رویی بودم که باز گرفتار شدم 

می گم که فقط و فقط تقصیر خودم بوده و خدا همه جوره حمایتم کرده تا ترک کنم..

الانم مدتیه که خوب خوبم. و امیدوارم و از ته دل دعا می کنم مه دیگه هرگز غلط اضافی نکنم...

یاد اونوقتایی که با خدا لج می کردم ......... و اون با تمام محبتش من رو کمک می کرد تا بفهمونه به من که حامی منه می یوفتم از خودم خجالت می کشم

خدا جونم ممنونم..

باید به اون هایی که همش از نا امیدی حرف می زنن بگم که 

یار ما بنده نواز است از آن می گویم..

هر چقدر هم اوضاشون بد باشه باید امید داشته باشن فقط امید...

فقط اون یه لحظه که دلت می خواد انجام بدی تحمل کن بخدا بعدش لذت بیشتری می بری از اینکه تونستی خدا رو اطاعت کنی

اگه خدا بخواد و بتونم تا آخر اسفند همینطور خوب ادامه بدم .می یام اینجا و داستان گرفتار شدنم رو می گم و اونوقت خواهید فهمید که حتی بدترین وضع رو هم داشته باشی باز هم خدا کمکت می کنه

من یه نمونش!!!

خدایا ممنونم از تو که من رو در آغوش محبت خودت جای دادی تا فقط و فقط بخاطر تو از گناه برگردم 

شکرت خدا.

 

همین که قدم اول را برداشته ای و جدی تصمیم به ترک گناه گرفته ای یعنی خدا تو را دوست داره و به تو نظر داره پس ادامه بده موفق می شوی 

 

در این مسئله روند اینگونه است:

 

خود ارضایی------>احساس گناه شدید------>افسردگی------->خود ارضایی مجدد(برای رفع افسردگی)

 

شما برای جلوگیری از روند خودارضایی باید  یکی از 2 مرحله دوم و سوم را  کنترل کنی

 

در مورد احساس گناه این هم از اذیتهای شیطان است چون با این احساس می خواد تورو بیشتر از خدا دور کنه خدا خیلی خیلی مهربونتر از این حرفهاست که گناه تورو نبخشه اگر احساس گناه نکنی می تونی به خدا نزدیک بشی

 

افسردگی که با ناامیدی همراه هست را باید با فکر کردن به اهداف خود از بین ببریم. با فکر کردن به عوارض با توکل به خدا

خیلی خوبه که به جای نا امیدی یه تکونی به خودمون بدیم و تلاشی کنیم.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan