ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

ترک خود ارضایی افراطی پسران

  • ۱۱:۵۴

خود ارضایی های افراطی و اعتیاد شدید در پسران 

 

این حالت برای کسانی که زمان بیشتری مبتلا به خودارضایی هستند شدیدتر هست 

 من از دوره راهنمایی به خود ارضایی مبتلا شدم. یک نگرشی که خیلی به من کمک کرد این بود که خود ارضایی را شناختم . اینکه اعتیاد هست و خودمو اماده مقابله با حالت خماری کردم . حالتی که انسان را بی اراده می کنه من این حالت را خیلی تجربه کردم طوری هست که هر کسی میگه این من نیستم که خود ارضایی می کنم ، اصلا اراده ای ندارم ، دست خودم نیست و من معنای این جمله را خیلی خوب میفهمم. 

در واقع سخت ترین شرایط همین حالت هست که باید خودم را کنترل کنم. وگرنه بقیه مواقع راحت میگذره. تو این شرایط دونستن این که تو چه مرحله ای هستم خودش کمک بزرگی هست می دونم که خماری خودارضایی بهم دست داده و باید از دستش خلاص بشم. این جور موقع من سریع دست به کار میشم و خودمو به زور(چون رخوت و تنبلی تمام وجود ادم را میگیره) مشغول مطالعه یا گپ زدن با دوستان ، بیرون رفتن و داد زدن گوش دادن به اهنگ مورد علاقه به یاد اوردن اخرین توبه و اخرین پیمان و حالت بعد از خود ارضایی و چه بهتر سراغ کاری بریم که جایگزین خوبی باشه اونقدر ذهنمون را با چیزهای مثبت و خوب مشغول کنیم که جایی برای این افکار نمونه.

توجه: پیش از انکه این حالت وجود شما را فرا بگیره شما بر ان غلبه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan