ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

تبادل مطالب و تصاویر مستهجن و برقراری ارتباطات جنسی

  • ۱۰:۰۹

تلفن همراه و اینترنت می تواند رفتار اجتماعی و جنسی جامعه را تغییر دهد .

از هر پنج نوجوان و جوان ۱۳-۱۹ ساله آمریکایی یک نفر تصویر برهنه یا نیمه برهنه بدن خود را از طریق تلفن همراه  ،  پست الکترونیک ( ایمیل ) و یا تلفن خود  ، برای دیگران ارسال کرده و  همچنین دو برابر تصاویر ارسالی، متن نوشتاری و پیامهای محرک جنسی  فرستاده  است . این رفتار ارتباطی جدید می تواند عواقب مخربی برای سلامت جنسی - بهداشتی  و روانی جامعه بهمراه داشته باشد .

 

 

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز   ،  نتایج یک نظرسنجی آنلاین به سفارش کمپین ملی جلوگیری از بارداری ناخواسته و نوجوان National Campaign to Prevent Teen and Unplanned Pregnancy (NCTUP)  نشان می دهد پدیده های اجتماعی و ارتباطی جدید می توانند عواقب منفی هولناکی به دنبال داشته باشند .

کمپین ملی پیشگیری از بارداری نوجوانان در آمریکا  (NCTUP) در این مقاله با اشاره به اینکه این پدیده جدید اموزش جنسی ” باعث افزایش نگرانی افراد بزرگسال شده نشان می دهد که تبادل مطالب و تصاویر مستهجن  امکان برقراری ارتباطات جنسی در بین نوجوانها را بیشتر از ۳۸% افزایش میدهد.

 

67867866

بیش از نیمی از ۱،۲۸۰ نوجوانان و  جوان تا سن ۲۶ سال که در این نظر سنجی (آنلاین) در سپتامبر و اکتبر شرکت کردند  گفتند که آنان یک پیام جنسی از شخص دیگری دریافت کرده اند  و یک پنج ام این افراد برعلاقه مندی خود به این پیامها تاکید کرده اند . هفتاد درصد از این نوجوانان از عمل خود پشیمان بودند و اعلام می کردند که باعث شرمساری خانواده خود هستند .

در مقابل ۳۰% از این نوجوانان که مطالب و تصاویر مستهجن را مبادله می کنند، توقع برقراری ارتباط جنسی نزدیک با طرف مقابلشان را دارند.

نتایج این پژوهش می گوید گرچه نرخ بارداری و زایمان نوجوانان در ایالات متحد امریکا از سال ۱۹۹۰ میلادی تاکنون به مقدار یک سوم کاهش یافته است  اما کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه می توانند با چالشی بزرگ روبرو شوند .

546765757

طبق این گزارش در آمریکا اگر چه آمار کنونی میزان بارداری نوجوانها را یک سوم میزان بارداری نوجوانان در سال ۱۹۹۰ نشان می دهد ولی در مقایسه با سایر کشورها ،( از هر ۱۰۰۰ بارداری) آمریکا با ۴۱، انگلیس با ۲۷، کانادا با ۱۴، ژاپن با ۶ و هلند با ۵، همچنان میزان بارداری در میان نوجوانان آمریکایی بالاست.

طبق گزارش کمپین  بیش از ۳۰ درصد از دختران در ایالات متحده آمریکا  قبل از رسیدن به سن ۲۰ سالگی باردار می شوند و بسیاری از آنان قبل از جشن تولد ۲۰ سالگی خود دومین بارداری را تجربه می کنند .

با توجه به نتایج این تحقیقات نزدیک به نیمی از دختران  ۱۵  تا ۱۹ ساله در ایالات متحده حداقل یک بار رابطه جنسی داشته اند .

 

منبع : پزشکان بدون مرز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan