ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

از کودکی خود ارضایی داشتم

  • ۱۱:۳۳

 

سلام.دختری 27 ساله هستم.از کودکی خودارضایی داشتم.دقیقا یادم نمیاد از چند سالگی.18 سالگی از طریق معلم معارفم که براش نامه نوشتم فهمیدم که این کار گناه بزرگیه.خیلی گریه میکردم و اصلا این قضیه برام قابل قبول نبود.عذاب وجدان داشت دیوونم میکرد.تا جایی که استرس تمام وجودمو گرفت و دچار افسردگی و وسواس فکری شدم.به روانپزشک مراجعه کردم و از اون موقع دارم دارو مصرف میکنم.23 سالم که شد با کمک داروها حالم خیلی بهتر شد به طوری که دفعات خود ارضایی کمتر و قابل کنترل شد برام.

ولی متاسفانه از 23 سالگی به بعد هم چون داروها یه جورایی استرسمو از بین برد وعذاب وجدانم کمتر شد، بار ها آگاهانه این کارو انجام دادم(از طریق دیدن فیلم ،عکس).تا این که پارسال سفر مکه برام پیش اومد.با خودم عهد کردم که بعد از اومدن از مکه دیگه کاملا میزارمش کنار.اما از مکه که اومدم دو بار خود ارضایی داشتم.در حال حاضر عذاب وجدانی به مراتب شدیدتر از سری قبل گرفتم به طوری که کارمو تموم شده میدونم و این که دیگه راهی واسه جلب رضایت خدا ندارم.بهم بگید اگه شما جای خدا بوین منو می بخشیدین؟

حالم از خودم به هم میخوره.اگه تا 18 سالگی این کارو کردم ناآگاهانه بوده و از گناه بودنش تا حدودی بی خبر بودم ولی واسه بعد از 18 سالگی تا الان  همش آگاهانه بوده و هیچ توجیهی براش ندارم.بهم بگین با این عذاب وجدان کشنده چه کنم من حرمت خونه خدا رو که یه سال پیش رفتم نگه نداشتم و احساس میکنم دیگه به آخر خط رسیدم.

۱ سوال دیگه هم داشتم.در جایی خوندم که خود ارضایی باعث پوکی استخوان میشه.یعنی من که از بچکی خود ارضایی داشتم حتما پوکی استخوان خواهم گرفت؟الان که ۲۷ سالمه و دیگه سن رشدم تموم شده راهی واسه جلوگیری از پوکی استخوان ندارم؟
خواهش میکنم جوابمو بدین

 جواب در ادامه ...

سلام دوست عزیز

نیاز جنسی یه نیاز طبیعی هست که بهترین راه برای ارضای این نیاز ازدواج هست که متاسفانه در شرایط فعلی جامعه سن ازدواج رفته بالا. راه اصلی ازدواج هست. من مجبورم در این وبلاگ راه هایی رو بگم که تا زمان ازدواج می تونه به شما کمک کنه. 

شما از زمانی که متوجه شدید که خود ارضایی چی هست و متوجه شدید که به این کار عادت کردید سعی در ترک این عادت داشتید و از لحاظ روحی این مساله شما را خیلی اذیت کرده . با سفر مکه ای که داشتید توقع شما از خودتون بالا رفته و انتظار این را نداشتید که دوباره برید سمت خود ارضایی و این باعث شده که تاحالا حس خوبی نسبت به خودتون نداشته باشید.

 

در جواب بهتون میگم که هیچ وقت از رحمت خداوند مهربان نا امید نباشید. متاسفانه شما با نا امیدی از رحمت خدا ، گناه و اشتباهی به مراتب بزرگتر از خود ارضایی دچار شده اید.خدا مهربان تر از انچیزی هست که ما فکرشو می کنیم.

 

 حس گناه خیلی خوبه ولی در صورتی که باعث ترک گناه بشه نه اینکه باعث ایجاد حس افسردگی شدید بشه چرا که افسردگی و سرزنش شدید خودش عامل خود ارضایی دوباره خواهد بود.

 

سعی کنید که افکارتون را تغییر بدید و دید خوبی نسبت به خودتون داشته باشید. مهم این هست که در هر شرایطی از رحمت خدا نا امید نشید و همیشه قصد داشته باشید که انسان بهتری باشید و مطمئنا خداوند تلاش شما را در جهت نزدیکی به او می بینه و او هست که بخشنده ترین هست.

 

خودتون را دوست داشته باشید و قدر خودتون را بدونید . لازمه ترک خود ارضایی این هست که اول افکار منفی ، افسردگی و سرزنش افراطی  را ترک کنید . با خودتون بهترین رفتار را داشته باشید و با یک روحیه شاد و سرشار از امید به راهتون ادامه بدید. فکرهای خوب کنید و خودتون را برای یک زندگی جدید اماده کنید.

 

و در مورد سوال اخرتون چیزی در این مورد نشنیدم ، خود ارضایی تاثیری بر پوکی استخوان در خانم ها نداره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan