ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

ترک خود ارضایی و مشکل درد بیضه

  • ۱۴:۲۷

آقا من یه مشکل دارم ولی دقیقا نفهمیدم کجا باید مطرحش کنم

یه دو هفته ایی میشه که خودارضایی را ترک کردم کار سختی هم نبود, الان هم هیچ چیز نمیتونه باعث بشه که برگردم به دوران قبل, قبلا سه روز یک بار این عمل رو انجام میدادم چون واقعا نمی خواستم ترک کنم, یه مقدار مشکلات جسمانی داشتم ولی شدید نبود, 2 ساله که دانشگاه میرم و این ترم که گذشت ترم آخرم بود, در حال حاضر بیشتر وقت روز رو تو خونه هستم, 23 سال دارم, و تا الان با جنس مخالف ارتباط کم بر قرار کردم, نه بخاطر اینکه نمیتونم یا خجالت میکشم یا هر چیز دیگه, فقط به این خاطر که احساساتم رو میشناسم زیاد تو رابطه با دختران تلاشی نکردم (من فوق العاده به جنس مخالف احترام میزارم, و از صمصم قلب دوستشون دارم)  (1 سال دیگه هم به آلمان میرم و نمیخوام این روابط و گرایش احساساتم به جنس مخالف, من رو پایبند به این کشور بکنه) معدل کل دانشگاهم هجده 18, و از لحاظ اعقلانی (مغز) مشکل خاصی ندارم, توی کارهای خونه همیشه کمک مادرم کردم, از تنبلی بیزارم, شلخته نیستم و توی کارهام نظم دارم, تو بیشتر سایتها که خوندم تمام افرادی که به خود ارضایی اعتیاد داشتند برعکس من بودن, به همین خاطر اینها رو گفتم تا من رو بهتر راهنمایی کنید,

 

 

حالا سوالی که از شما دارم: با توجه به اینکه 2 هفته است که ترک کردم, وقتی عکسی و یا فیلمی به مغزم خطور میکنه که در گذشته دیدم یا اینکه پشت ماهواره هستم و دارم میبینم (مثلا موزیک ویدیو چنیفر لوپز یا پیت بوول) یک دفعه ناخوداگاه حس جنسیم تحریک میشه و بعد از 15 دقیقه بیضه هام درد میگیرم و اگر مدت طولانی تر مثلا 10 یا 20 دقیقه اون فیلم رو نگاه کنم بیضه ام بدجور بزرگ میشه و بعد از 1 ساعت چنان دردی تو کمرم میفته که میخوام زمین رو گاز بگیرم ولی با این حال نمیزارم که کسی از دردم با خبر بشه, این هم بگم که از اون فیلمهایی که در گذشته داشتم دیگه ندارم, ولی از اون فیلما فلش بکهایی تو خاطرم مونده که منو عذاب میده و بعضی مواقع باعت میشه که بیضه درد و نهایتا کمر درد به جونم بیفته, با این حال دیگه به عمل خود ارضایی نمیزنم, و از این خاطر خیلی خوشحالم.

اگه میشه سریع جوابم رو بدید چون این کمر درد داره من رو میکشه. با سپاس فراوان

 

سلام دوست عزیز

 

خوشحالم که تصمیم به ترک این عادت گرفتید .خیلی خوبه که منظم هستی و برای ایندت برنامه ریزی کردی ، این خیلی می تونه کمکت کنه.

دوست عزیز مهمترین اصل در ترک خود ارضایی دوری از محرک های جنسی هست. مدتی طول میکشه که افکار جنسی و یا تصاویر و فیلم هایی که در ذهنتون باقی مونده را پاکسازی کنید. فعالیت مفید، برنامه ریزی  و دوری از تحریک جنسی می تونه کمک کنه که زودتر بتونید از شر افکار مزاحم خلاص بشید. حتی توصیه می کنم برای مدتی ماهواره را هم کنار بگذارید

درد بیضه   می تونه در اثر تحریک جنسی و نعوظ طولانی مدت  و عدم ارضای جنسی باشه که به مرور عوارضی هم در پی خواهد داشت. درکل  بهتره به متخصص اورولوژی و پزشک مراجعه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan