ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی و تغییر شکل الت

  • ۱۱:۵۴

من خودارضایی را ترک میکنم اما چیزی که باعث میشه دوباره تکرار کنم اینکه الت من تغییر شکل داده خیلی از حالت طبیعی خارج شده سیزده سال اینکارو میکردم اگه دیگه هرگز ایکارو نکنم خوب میشم چقدرطول میکشه.لطفا به من کمک کنید

سلام دوست عزیز 
تغییر شکل الت تناسلی مساله ای ژنتیکی هست که با افزایش سن و ازدواج تغییر پیدا می کنه و نمیشه تنها به خود ارضایی ربطش داد
شاید الت شما حالت طبیعی داشته باشه ، اگر خیلی نگران هستید می تونید به پزشک مراجعه کنید تا خیالتان راحت باشد
ترک این عادت را به شما پیشنهاد می کنم ، نگرانی ها را دور بریزید و با یک روحیه شاد و قوی این کار را ترک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan