ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی قبل از خواب

  • ۱۳:۳۸

 

خودارضایی قبل از خواب

 

 

یادمه یک زمانی خود ارضایی برام شده بود مثل قرص خواب . هر شب اشفته بودم و خوابم نمیبرد وقتی که خود ارضایی می کردم بدنم سست میشد و با همون حالت  خوابم میبرد. بعد از اون این شده بود برام مثل یک عادت تا این کار را نمی کردم خوابم نمی برد.  

ریشه یابی خودارضایی:

بد موقع می خوابیدم هنوز خسته نشده بودم و برای هر عامل محرکی امادگی داشتم تا این عادت زشت را دوباره انجام بدم. از طرفی عامل مهمتری هم بود تخیلات و افکارم . تصاویر و کلیپ های مستهجنی را که قبلا نگاه کرده بودم گرچه بعضی وقتها اونها را از روی هارد پاک می کردم اما همشون تو ذهنم بودن. در واقع اشفتگی اصلی من ناشی از همین بود. این تصاویر تا چندین روز و هفته در ذهنم بود و جلوی چشمانم بود. خب چه انتظاری از خودم داشتم می تونستم ترک کنم؟ مطمئنا نه

نابودی محرک های جنسی خودارضایی:

به لطف خدا تونستم کمی به افکارم مسلط بشم. چطور؟ این عامل ها در طول همدیگر قرار دارن باید از ریشه نابودش کرد و گرنه در مرحله دیگه امکان نابودیش نیست. اول از همه دیگه خبری از تصاویر و کلیپ نیست . در این ماه حتی یک کلیک هم برای رسیدن به چنین تصویرهایی نکردم. بهتر بگم حتی فکر اینکه وارد این چنین سایتهایی بشم را از خود دور کردم. این کار را با اطمینان به خودم و توکل به خدا کردم. راههای زیادی هست مثل تلقین و روانشناسی و قدرت ذهن نا خوداگاه و ... که هر کدومتون می تونید بهش برسید ولی تا باور نداشته باشید این کار فایده نداره. شب ها دیگه خیلی راحت می خوابم حتی موقعی که خسته نیستم. میشه گفت ذهنمو فرمت کردم اما می دونم که میشه دوباره اون افکار را برگردونم نرم افزارش یک لغزش کوچیک هست و غرور و غفلت از یاد خدا.

خدایا ما را به حال خود وامگذار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan