ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

ایکس ویدیو

  • ۰۹:۴۵
ایکس ویدیو پر بازدید ترین سایت پــورنـوگرافی از سال 2018 می باشد 
در سال 2018 سایت پـورنــو گرافی ایکس ویدیو در ردیف 29 سایت پر بازدید کل دنیا قرار گرفت.
 
 
پورنوگرافی و بردگی مدرن جنسی
کلیک نکنید!!

کلیپ دو دقیقه ای کوتاه از تاثیر پـورنوگرافی بر تجارت جنسی دختران و زنان (برای دیدن فیلم روی لینک کلیک کنید)

شاید فکر کنید که رفتن به سایتهایی مثل ایکس ویدیو برای دیدن فیلم تاثیری در دنیای واقعی نخواهد گذاشت. 

در این فیلم کوتاه خواهید فهمید که  بازدید از هر نوع سایت پـورنوگرافی  بر قاچاق دختران و رشد ابتذال در جهان تاثیر می گذراند...

 

بسیاری از تحقیقات بیانگر رابطه انکار ناپذیر پـورنوگرافی و صنعت خرید و فروش انسان است. دلایل بسیاری برای این رابطه وجود دارد. اصل اقتصادی عرضه و تقاضا ، بنیادی ترین دلیل می باشد. با مردمی که خواهان استفاده پـورنوگرافی هستند ، تقاضا قابل قبول هست. هر آنچه که مردم دوست دارند ببینند ، شکل می گیرد.

پـورنوگرافی تبلیغی برای خرید و فروش انسان هست. تاجران و دلالان این صنعت از تصاویر و صحنه های خاص پـورنوگرافی برای تبلیغ محصولاتشان استفاده می کنند. 

 

 

از ماست که بر ماست

مراقب کلیک هایمان باشیم.
با کلیک هایمان دنیایمان را تغییر دهیم.

 

حوصله ثواب نداری گناه نکن

 

بسیاری از رسانه ها و منابع،  پــورنوگرافی را کمکی برای مشکل تجاوز جنسی می دانند . حتی ان را برای اموزش جنسی مناسب می دانند. اینجا با دلیل ثابت می کنیم که پــورنوگرافی مضر هست.  شما با هر کلیک نقشی در ایجاد هرزگی دختران ، روابط نامشروع و داد و ستد های جنسی خواهید داشت.

 

 

 

 

پورنوگرافی

 

با استفاده کردن از پــورنوگرافی تقاضای روابط نامشروع ، هرزگی ، خرید و فروش انسان ایجاد می شود. با دیدن پــورنوگرافی و تحریک شهوت  تقاضا برای خرید دختران و کودکان ایجاد می شود.

یک بررسی منتشر شده در سال ۲۰۱۳ نشان می دهد که مردان را در سالهای ۱۹۷۳ تا ۲۰۱۰ مورد مطالعه قرار داده بود نشان می دهد که استفاده از پــورنوگرافی قطعا با داشتن شریک های جنسی متعدد همراه هست  .

 

خرید و فروش دختران

 

پــورنوگرافی تبلیغی برای خرید و فروش انسان هست. تاجران و دلالان این صنعت از تصاویر و صحنه های خاص  پــورنوگرافی برای تبلیغ محصولاتشان استفاده می کنند.

بسیاری از کسانی که محصولات پــورنوگرافی می بینند به طور مستقیم و فعالانه در داد و ستد جنسی نیستند. اما باید بدانند که با مصرف پــورنوگرافی به تاجران خرید و فروش انسان و بردگی جنسی کمک می کنند.

فروش دختران

کدام تمدن مردانی دارد که مشتاق خریداری زنان و دختران برای رابطه جنسی هستند و  سود سالیانه ۳۲ بیلیون دلاری صنعت خرید و فروش انسان شرکت می کنند؟  من معتقدم که جواب این هست:

فرهنگ و تمدنی که هر سال ۱۰۰ بیلیون دلار صرف تولید پــورنوگرافی می کند.

 

بله شما با هر کلیکی که در سایتهای هرزه ، مبتذل ، مستهجن و پــورنوگرافی برای تماشای فیلم یا عکس می کنید ، دختر یا زنی را برای فاحشه شدن و هرزگی جنسی تشویق می کنید و شرایط را برای ورود زنان به بردگی جنسی مهیا می کنید. و به گسترش صنعت پــورنوگرافی در دنیا کمک می کنید.

در این دنیا همه چیز به یکدیگر به طرز عجیبی پیوند خورده هست. ما با سبک زندگیمان ، نوع رفتار ، پوشش ، انچه می خریم ، انچه می خوریم و هر انچه انجام میدهیم در زندگی افراد دیگر در سراسر دنیا تاثیر گذاریم.

 

مراقب کلیک هایمان باشیم.
با کلیک هایمان دنیایمان را تغییر دهیم.

 

 

بسیاری از کسانی که عکس ها ، فیلم ها و کلیپ های پـورنوگرافی می بینند به طور مستقیم و فعالانه در داد و ستد جنسی نیستند. اما باید بدانند که با مصرف پـورنوگرافی به تاجران خرید و فروش انسان و بردگی جنسی کمک می کنند. بسیاری از زنان به دلایل مشکلات اقتصادی وارد این صنعت مستهجن می شوند و بسیاریزنان  نیز مانند یک کالا قاچاق می شوند و برای بردگی جنسی فروخته میشوند!

 

افرادی که بازدید کننده و تماشاکننده تصاویر ، فیلم ها ، عکس ها و سایتهای پـورنوگرافی هستند به نوعی در رشد و سوددهی این صنعت سهیم هستند. با هر کلیک و با سرازیر شدن این کلیک ها در سایتهای پـورنوگرافی ، درآمد پـورنوگرافی بالا می رود ، زنان بیشتری در این صنعت مبتذل وارد می شوند و قاچاق دختران و زنان نیز بیشتر خواهدشد.

 

همه ما انسانها به طرز عجیبی با یکدیگر در ارتباط هستیم . با بی تفاوتی و بی مسئولیتی نسبت به مسایل مختلف دنیایمان را به سمت بی نظمی و انحطاط خواهیم برد. و اگر برای همنوع خود احترام قائل باشیم می توانیم سهمی کوچک در ایجاد دنیایی ایده ال برای یکدیگر داشته باشیم. 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan