ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خود ارضایی و نگرانی از ازدواج

  • ۱۷:۴۰

با سلام
من دختری 22 ساله هستم که حدود 8 ساله خود ارضایی می کنم ، اولش نمیدونستم کارم خود ارضایی هست فقط از حس خوبی که بهم میداد لذت می بردم، حدود 2 ساله فهمیدم کارم خود ارضایی هست اما هرکاری میکنم نمیتونم ترکش کنم، البته کمترش کردم اما هنوز ترک نه.
چیزی که تو ترک کردن منو دلسرد می کنه اینه که شنیدم دخترایی که خود ارضایی میکنن بعد ازدواج تو دگر ارضایی مشکل پیدا میکنن به خاطر همین میگم کار از کار گذشته و ترکش فایده ای نداره :(

میخوام بدونم بعد ازدواج تو دگر ارضایی مشکل پیدا می کنم؟؟ از کجا بفهمم مشکل پیدا می کنم یا نه؟؟ کمکم کنید:(

سلام دوست عزیز

دوست عزیز به دلیل اینکه مدت زیادی این کار را انجام میدادی لذا ترک یکباره آن برای شما سخت  بوده و اینکه تونستی کمترش کنی خیلی عالیه.

فرایند خود ارضایی طوری هست که اگر به طور افراطی بهش عادت کنی طوری میشه که از رابطه جنسی ممکنه لذت نبری چرا که به علت عادت کردن به این کار،  ارضا شدن حالتی شرطی به خودش میگیره (طوری که نیازی به شریک نداری و این خصوصا در مردها بیشتر صادق هست) 

ولی مطمئنا با  ترک خودارضایی   این حالت از بین میره و مطمئن باش که برای شما مشکلی پیش نمیاد.

ناامیدی و یاس را از خودت دور کن و با یه اراده محکم شروع به ترک خودارضایی کنید.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan