ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

عوارض خود ارضایی در مردان

  • ۰۹:۴۹

خودارضایی و قدرت باروری

آیا وقتی کسی زیاد خود ارضایی کند در آینده نمی تواند صاحب فرزند شود ؟


افرادی که خود ارضایی می کنند به راحتی صاحب فرزند می شوند و این عمل هیچ تاثیری بر قدرت باروری ایشان ندارد. مشکلی که خودارضایی ایجاد می کند ناتوانی در ایجاد رابطه جنسی صحیح هست. و به خاطر شرطی شدن ذهن در اعتیاد به خودارضایی ْ فرد در رابطه جنسی دچار مشکل می شود و گاها انزال زودرس رخ می دهد و یا ممکن است از رابطه جنسی لذت نبرد که این باعث کاهش کیفیت در رابطه جنسی و ایجاد مشکلات عاطفی می گردد. اما با ترک خودارضایی این مشکل به مرور از بین می رود.

جلوگیری از خارج شدن منی در خود ارضایی و موقع انزال ، چه مشکلاتی به وجود می اورد؟


در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم هنگامی که تحریک جنسی به حدی می رسد که مایع منی از جای خود خارج شده و به حرکت در می آید نباید مانع از خروج آن شد. ایجاد مانع در مسیر خروج باعث می شود که منی برگشته و به داخل مثانه رفته و همچنین باعث اسیب به پروستات و واریسی شدن مجرای منی بر شود. همچنین عضلات کیسه های منی به تدریج قدرت خود را از دست داده و توان پاشیدن منی با سرعت بالا را نخواهند داشت. البته کاهش قدرت و سرعت پرش منی در باروری اختلالی ایجاد نمی کند و فرد مشکلی از نظر لذت رابطه جنسی  و باروری نخواهد داشت و بچه دار نیز می شود.برای بازگرداندن قدرت جهش مایع منی لازم است فرد یکسری ورزشهای خاص را انجام دهد به نام ورزشهای کگل. ورزش کگل به این صورت است که فرد عضلات ناحیه پرینه (بین مقعد و الت تناسلی) را که در نگهداشتن ادرار نقش دارند سفت کرده و بعد از چند ثانیه شل می کند. این حرکت به دفعات تکرار می شود و به مرور فرد قدرت عضلات را افزایش داده و جهش مایع منی نیز به حالت طبیعی بر می گردد. البته باید توجه داشت برگشت این جهش به حالت طبیعی به میزان آسیب وارده به مجرا بر می گردد. یعنی هر چقدر آسیب بیشتر باشد امکان برگشت جهش به حالت اول کمتر است
حسن ورزش کگل اینست که در هر شرایطی قابل انجام است وبدون جلب توجه فرد در مقابل تلویزیون یا حتی پشت فرمان اتومبیل یا پشت میز کار یا تحصیل می تواند آنرا انجام دهد

 

ایا اگه مردی خود ارضایی کنه دیگه بچه دار نمیشه

همین فکر تو سرم منو به سمت این کار میبره و میگم کار از کار گذشته

 

سلام دوست عزیز 
خود ارضایی اگر به صورت افراطی باشه ، باعث ناباروری موقت میشه که بعد از چند روز ترک خود ارضایی و با تغذیه مناسب قدرت باروری برمیگرده. نگران نباشید و با امید و با یک روحیه شاد این عادت را ترک کنید.
 

سلام.من الان 13 سالمه و از 8 سالگی این کارو میکردم.اون موقع نمیدونستم که این کار گناه محسوب میشه.تا اینکه تابستون پیش تو اینترنت خوندم که... از اون موقع من هی میخوام خودارضایی را ترک کنم ولی دوباره شکست میخورم .طولانی ترین مدت ترکم حدود یه ماه و نیم بود خوشبختانه الان دوران ترکم بیشتر از قبل شده.میخواستم بپرسم که ضرر هایی که برای بینایی چشم داره بعد از ترک ازبین میره؟

 

 

سلام دوست عزیز 
سعی کنید برنامه غذایی خوبی داشته باشید. 
در سایتهای پزشکی اشاره شده که خود ارضایی تاثیری در ضعیف شدن چشمها نداره ، اما مبتلایان به این عارضه اشاره می کنند که به نظرم می تونه از ضعف جسمی و کمبود کالری و تغذیه نامناسب ناشی بشه.
 
 
خودارضایی و نامتقارن بودن  بیضه ها
سلام من یه پسر 16 ساله ام که استمنا زیاد کردم
و حس میکنم بیضه هام خوب رشد نکرده و اندازشون
دائما کوچک و بزرگ میشه. باید چی کار کنم که عوارض استمنا

از بدنم پاک بشن و درمان بشن؟ در مورد زود انزالی چی؟ بدجور زود انزال شدم

 

سلام دوست عزیز ، 
نامتقارن بودن بیضه ها در اکثر موارد طبیعی هست در صورت نگرانی به پزشک مراجعه کنید.. در مورد زود انزالی ، با ترک این عادت حالت شرطی شدن هم از بین میره و مشکلتون رفع میشه.

 

اندازه نرمال الت تناسلی در مردان

اندازه نرمال آلت تناسلی در حالت نعوظ 9.3 سانتی متر است. میانگین آن 15.5 – 10 سانتی متر است. در 80 درصد مردان اندازه آلت تناسلی ما بین 16 -12 سانتیمتر است. نگرانی از کوچک بودن اندازه آلت تناسلی در جامعه ما، توسط شبکه های ماهواره ای و رسانه های زرد به شکل غیرمعمولی رواج پیدا کرده است. باید گفت اندازه آلت تناسلی مرد نقش چندانی در به ارگاسم رسیدن و یا عدم ارگاسم زن ندارد. زنان برای به ارگاسم رسیدن نیاز به تحریکات کافی به مدت زمان کافی دارند و باید گفت حتی زن بدون برقراری رابطه جنسی با تحریکات کافی می تواند به ارگاسم برسد. خوانندگان محترم لازم است مطلع باشند که هیچ نوع دستگاه، کرم، قرص و داروئی وجود ندارد که سبب تغییر اندازه آلت تناسلی در مردان شود و نباید در دام تبلیغات ماهواره ای و رسانه های زرد بیفتند. .

 

من ۳ سال خود ارضایی می کنم؟ ترک کنم درست می شه؟باعث عقیم شدن نمییشه؟

پاسخ:
سلام دوست عزیز 
با ترک این عادت خیلی زندگی بهتری خواهید داشت
خیر باعث عقیمی نمیشه
 
سلام ممنونم به خاطر مطالب خوبتون 
میخواستم بدونم که بعد از ترک خودارضایی، بدن به روال عادی خودش بر میگرده 
(برای بچه دار شدن ) ؟ 
{اعتیاد من هفتگی یا کمتره}

بازم ممنونم

 سلام دوست عزیز 
برای بچه دار شدن مشکلی نخواهید داشت

 

 

من متاسفانه سال هاست به خودارضایی مبتلا شدم،بد جوری هم عذاب وجدان دارم
چند بار ترک کردم ام نهایتش دو ماه
.کمکم کنید

اگر در آخر کار از بیرون اومدن منی جلوگیری بشه،یا با دست،یا فشار دادن به زمین (برای دفعات مکرر) مشکل ساز میشه؟؟

سلام دوست عزیز 
بله خیلی ضرر داره ، به هیچ وجه جلوگیری نکنید از خروج منی ، فکر نکنم به عقیمی بکشه ولی این کار به این شیوه خیلی مضر هست 
به ارشیوی موضوعی مراجعه کنید و راههای ترک خود ارضایی 
تمامی این سایت برای کمک به شماست 
پیروز باشید

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan