ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

چند وقته خود ارضایی می کردم

  • ۱۴:۰۴

سلام
من 15 سالمه 
چند وقته خود ارضایی می کردم ( خجالت می کشم بگم از چه سنی )
قبلا نمی دونستم خود ارضاییه ولی با خودم فکر می کردم که کار درستی نیست
هر چند وقت یکبار سراغش میرفتم ولی یه بار قرار شد که بریم حجامت ، فکر می کردم که اگه آدم اینکارو بکنه تو خون معلوم میشه و امکان داره بفهمن که من چه کاری انجام میدم. شاید فکر کنید که این باعث میشد دیگه خود ارضایی نکنم ولی متاسفانه هی انجامش میدادم که مثلا تا روز حجامت دیگه اینکارو نکنم ولی این باعث شد در روز چند بار برم سراغش و دیگه نتونم کمش کنم تا حدود دو ماه پیش که معلم دینیمون که خیلی ازش ممنونم اومد تو کلاس و به ما همه مسائل رو گفت ...
تازه فهمیدم که چه کار بدی می کردم  خیلی تلاش کردم که ترکش کنم ولی حرف های معلممون یادم میرفت ... حتی یه بار تا دو هفته هم پیش رفتم ولی دوباره به مشکل برخوردم...
الان چند روزه که تصمیم جدی گرفتم

 سلام دوست عزیز 

تا انجایی که من میدونم خودارضایی قابل تشخیص نیست و کسی نمی تونه بفهمه شما خود ارضایی داشتید یا نه . 
علت خود ارضایی شما کنجکاوی های نااگاهانه بوده و شما تنها کسی نیستید که به این عادت دچار شده اید. 
خیلی خوبه که تصمیمی جدی گرفتی . سعی کن همیشه روحیه شادی داشته باشی و با امید به راهت ادامه بدی. ممکنه چندین بار شکست بخوری اما باز به راهت ادامه بده و مطمئن باش که می تونی ترک کنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan