ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خود ارضایی افراطی و افسردگی شدید

  • ۱۴:۰۱

سلام من از تعرض به  ناموس مردم خوشم نمیاد تا حالا هم سمتش نرفتم من 18 سالمه از 15 سالگی که بچه ها مدرسه به من یاد دادند شروع کردم.بعضی وقتا هم روزی 3 بار این خودارضایی میکنم خیلی بدبختم
وقتی اول دبیرستان بودم معدلم 19 بود الان سال اول دانشگاه هستم و معدلم 14 هست و در ماه 1 ساعت درس نمیخونم
فکر کنم افسردگی شدید گرفتم 24 ساعت به جز روزایی که میرم دانشگاه خونه هستم خیلی غمگین و خسته ام.

بعضی وقتا دلم میخواد که خودمو بکشم.

 

از دست پدر مادرم هم خیلی ناراحتم که من و به وجود اوردن
همین الان هم دارم گریه میکنم
لعنت به این زندگی
ترم اول عاشق یه دختر شدم اما جواب - بود
فکر کنم اگه اشکام رو جمع میکردی فرش زیرپام خیس میشد
از درس عقب افتادم.
به زور پدرم منو فرستاده عمران ولی من دوست داشتم معماری یا نقاشی بخونم
خیلی وقته با خدا هم قهر ام
از مردم متنفرم همه دروغگو هستن اه چه کار کنم دانشجو هستم کار کجا بوده که کار کنم؟؟؟؟
کار نیست که کار کنم و لوازم نقاشی بخرم
دیگه دوست ندارم سربار خانواده باشم
نه کار هست نه دوست نه همسر و فقط یه دانشگاه ازاد که پر از بچه مایه داره پدر میگه درس بخون از اون هم خجالت میکشم که درس نمیخونم
اصلا دنیا به چه درد میخوره همیشه قوی ضعیف رو از بین میبره 
مگه ما ادما نیستیم که حیوون ها رو میکشیم؟مگه ما نیستیم که با شکوندن دل هم یکدیگرو نابود میکنیم؟
به نظر من خود کشی بهترین راه برای ارمش هست

یه اه برای همه ی غم های ما جماعت دردمند

 

 

پاسخ:
سلام دوست عزیز
سعی کنید احساس گناه تون را کنترل کنید و زیاده از حد خودتون را سرزنش نکنید. نا امیدی بزرگترین گناه هست.
متاسفانه اکثر کسانی که به خودارضایی دچارن دچار احساس گناه افراطی و در نتیجه افسردگی میشن. 
یه جایی باید این چرخه ویران کننده رو قطع کرد و  از احساس گناه درست استفاده کرد ، به جای نابود کردن خودتون با پتک احساس گناه ، دیوار نا امیدی را ویران کنید.  
از حالا سعی کنید که این کار را کم کم ترک کنید. از همین حالا به صورت جدی تصمیم بگیرید که ترک کنید و اگر خدای ناکرده بعد از مدتی شکست خوردید ، باز هم با امید به راهتون ادامه بدید .
سعی کنید که همیشه شاد باشید و امیدوار
مطمئن باشید که می تونید این کار را ترک کنید و خدا شما را دوست داره که این فرصت را به شما داده که خودتون را تغییر بدید. خدا بخشنده ترین هست
بدون نگرانی و ترس به راهتون ادامه بدید
 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan