ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خود ارضایی از سن 13 سالگی

  • ۰۹:۴۱

 نوشته ای از دوستمان محمد

یادتان باشد که گوهرتان را از دست ندهید


به نام بخشایشگر

           
سلام مخلصانه خدمت همه دوستان
همه ی ما انسانیم و باید وظیفه انسانی را ادا کنیم،من هم به اندازۀ توانم این کار را میکنم.من پسری بودم که در 12 سالگی با خودارضایی آشنا شدم (از طریق دوستم که او هم از طریق ....خدا میداند) با آنکه در آن سن حس جنسی نداشتم و این کار واقعاً بی مفهوم بود آن را چند بار به عنوان بازی انجام دادم ولی همین باعث شد تا در گوشه ای از ذهنم ثبت شود وکمی که حس جنسی در من پیدا شد به این کار عادت کنم و آن را از همان ابتدای بروز لذت شهوانیم انجام دهم(حدود 15 سالگی) و تا 17 سالگی به عنوان یک عادت انجام دهم و تازه فهمیده بودم چه ضررهایی دارد 

ولی با آنکه فهمیده بودم نمیتوانستم رهایش کنم؛به خاطر اعتیادی که دارد و همینطور گذشت....تا یه  روزی (تقریباً 18.5 سالگی) تونستم اونو برای یک سال انجام ندم وهمین باعث شد افت درسی که پیدا کرده بودم رو جبران کنم و با رتبه خوبی دانشگاه قبول شوم.ولی دردانشگاه باز گرفتارش شدم چون در ترک آن یک نکته را رعایت نکرده بودم و اون اینکه مراقبت از گوهری را که به زحمت به دست آورده بودم فراموش کردم و اصلاً فکر نمی کردم بار دیگر سراغم بیاید ولی....آمد. و بعد از آن طوری سراغم آمد که کل وجودم را گرفته بود و همش می خواستم ترک کنم ولی گذرا بود و بعد چند روزی دوباره گرفتارش می شدم و به شدت اراده و وجود وخلاصه همه چیزم رو ازم گرفته بود و درست شده بود هفت خان من.
بله دوستان جوانی که باید از دوران جوانی خود و دوران ما قبلش نهایت استفاده را می بُرد به سیاهی تمام این دوران را سپری کرد ولی یه روزی تصمیم گرفت خودش(وجودش) شود وترک کند(22 سالگی) که درادامه خواهید خواند.

رهایی

بله دوستان کسی که هفت سال از زندگیَش را به تباهی گذراند و 7 سال تنها ماند و7 سال سکوت را به جمع ترجیح داد توانست این طلسم را بشکند دنیا را جور دیگر ببیند و از بودن با دیگران لذّت واقعی را حس کند و دیگر هیچوقت کلافه نباشد و اعصاب ضعیفش را احیا کند و به هوش و ذکاوتش برگردد و مشروطی ترم 1 و 2 دانشگاه را به معدل 18 و اول ترم 8و9 تبدیل کند و از غصه و غم برهد و از غمگین بودن به غمخوار بودن از دلگیر بودن به دلسوز بودن برسد و بنابراین تجربه ترکم را در اختیار شما خواهم گذاشت »

تجربیاتم

برای آنکه ترک کنید دستورالعمل هایی هچون بیکار نبودن،ورزش،مطالعه و....(که آنها را موارد چند گانه نامگذاری میکنیم) را جستجو کنید ؛که در سایتهای مختلف وجود دارد و من از تکرار اجتناب میکنم و فقط تجربیاتم را به آنها اضاف میکنم.
1- موارد چندگانه را به دقت بخوانید (در دیگر سایتها که معمولاً پایه یکسانی دارند)و خلاصه ای از آنها برای خود بردارید که با تکرار آنها همیشه در ذهنتان بماند. مراحل ترک خود ارضایی 

2- کسی که بخواهد استمنا را ترک کند باید ببیند این کار را با چه انجام می دهد؟ 

 بله با دست و این یک اشتباه محض است که کسی بخواهد دست خود را کنترل کند و دیگر استمنا نکند(همچون کسی که می خواهد انواع فیلم ها و صحنه های تحریک آمیز را ببیند و ترکم کند)
سؤال دوم که از خودمان می پرسیم»دستمان را چی کنترل میکند؟  بله فکر و اندیشۀ ما
بله دوستان ما با کنترل فکر و اندیشۀ خود باید این کار را کنیم،حال باید ببینیم چه چیزهایی میتواند
روی فکرمان تأثیرمثبت داشته باشد (مطالعه،ورزش،سرگرمی و یا هر کار دلخواه دیگر) و چه چیزهایی میتواند تأثیرات منفی را روی فکرمان بردارد (نگاه نکردن خیره خیره به نامحرم،پرهیز از دیدن فیلم و یا هر صحنه شهوت آفرین و....).

3- {خیلی خیلی مهم}» باید تصمیم به ترکتان اینگونه باشد که

 1- همواره عمل ترک در ذهنتان باشد و همیشه به خود بگویید که قطعاً می توانید ترک کنید و ترکم خواهید کرد

2- اینگونه باشد که فرض کنید پیش دکتر رفته اید و دکتر به شما گفته که اگر این نسخه را رعایت نکنید مثلاً چشمتان را از دست می دهید یا فلج کامل می شوید و شما به هر دری می زنید که نسخه را رعایت کنید و از دل و جان مایه می گذارید ؛ حالا همین نسخه بشود دستورات چندگانه ترکِ خودارضایی (که در اکثر سایت ها آمده) وخودارضایی بشود فلج کامل ، پس به هر دری بزنید تا این دستورات را عملی کنید و تصمیمتان برای ترک گذرا و چند روزه نباشد ، بلکه با جدیت کامل.

یک تلقین مثبت در گفتن حرفهایتان این است که قبل از گفتن آن حرف جمله انشااللّه را بگویید و امید و ایمان و همت در تصمیمتان.
پس یادتان باشد اگر روی تصمیمتان نباشید انگار فلج شده اید و این را هم بگویم اگر پس از تصمیمتان برای همان بار اول بخواهید ترک کنید بسیار آسان تر و مطمئن تر از آن خواهد بود که بارها تصمیمتان را بشکنید ولی اگر شکستید باز امیدوارتر از دفعه قبلی به کارتان ادامه دهید تا ترک کنید ، و منی که دیگر کسی از من وضعیتش بدتر نیست تونستم ترک کنم و فقط یادمان باشد ترک که کردیم چون گوهری حتی تا چند سال از آن محافظت کنیم و مطمئن باشید بعد از تقریباً 40 روز که آن را ترک کردید کارتان بسیار راحت است و بعد از آن فقط باید یادتان باشد که گوهرتان را از دست ندهید.....(محمد دوست شما »2 سال پس از ترک و در حال تحصیل ارشد در دانشگاه دلخواه...و این را بگویم که دنیا چقد زیبا شده وچه لذت بخش شده زندگی   خدا از این که در تمام این مدت کنارم بودی و هستی سپاسگذارم).  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan