ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی و شرایط سخت ازدواج

  • ۱۳:۵۴

من یه دو ماهی است که خودارضایی را ترک کرده ام.دو ماه پیش یه مقاله از یه سایت خوندم و عزمم را جزم کردم و ترکش کردم.الان خیلی خوشحالم.

اما حالا بعضی وقتها احساس میکنم شهوتم زده تو چشام.من تا کی باید این حس ها را تحمل کنم.پس کی وقت ازدواج میرسه و میشه اونا ارضاکرد!!!الان هم دانشجویم

سلام دوست عزیز

متاسفانه شرایط ازدواج در این دوره سخت شده ، خصوصا برای قشر دانشجو

سخت بودن شرایط اقتصادی انکار ناپذیره 

مطمئنا با دست و پا زدن در اب نه تنها نمیشه شنا کرد بلکه موجب غرق شدن خواهد شد و با خوردن اب شور هم هرگز سیراب نخواهیم شد.  لازم هست که به گونه ای موثر و صحیح با واقعیت مواجه شد. به نظر من در حال حاضر سعی کنید برنامه ریزی داشته باشید و با تدبیر جلو برید. ، با خانواده صحبت کنید و سعی کنید شرایطتون را برای ازدواج فراهم کنید چرا که دست روی دست گذاشتن مشکلی را حل نمی کنه و بهترین کسی هم که می تونه به شما کمک کنه خود شما هستید

مطمئنا شما توانایی های زیادی دارید ، سعی کنید در همین دوره دانشجویی جایی مشغول به کار شوید به عنوان کارآموز و ... و فقط به اموزشهای دانشگاه دل خوش نکنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan