ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی در تنهایی

  • ۱۴:۳۴

خودارضایی در تنهایی

 

من می تونم خودمو کنترل کنم ولی به محض اینکه خونه تنها میشم دیگه نمی تونم اصلا مغزم قفل می کنه و فوری میام سراغ فیلم و جق زدن. هر چقدر هم تلاش می کنم نمیشه . نمیشه ام کاری کنم که تنها نمونم . واقعا از این کار بدم میاد و می خوام ترک کنم ولی نمیشه . جیکار کنم

 

سلام دوست عزیز

اول از همه سعی کن تصمیم و خواستنت محکم باشه ، طوری که حتی فکر انجام خود ارضایی به سرت نزنه.

دوم دوری از محرکات جنسی هست. اگر وسوسه ای به سراغت میاد و در مقابلش سریع تسلیم بشی ، مسلما دیگه مقاومت خیلی سخت میشه و شاید هر چقدر هم تلاش کنی ، فایده ای نداره.  راهکارش یه جمله ی خیلی ساده هست که عمل کردن بهش سخت هست و آن جمله "نه" گفتن به وسوسه ها و محرک های جنسی هست.

سوم اینکه برنامه ریزی داشته باش ، تو خونه هیج وقت بیکار نشین و اگر حوصله نداشتی سریع بزن بیرون و قدم بزن

هیچ وقت نا امید نشو و خودت را دست کم نگیر و حس خوبی نسبت به خودت داشته باش و خودت را ببخش

مطمئن باش که می تونی ترک کنی و مطمئن باش که ترک ، شدنی هست.

پیروز باشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan