ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

اینترنت و مشکل سایتهای غیر اخلاقی

  • ۱۴:۳۱

سلام
از زحماتی که میکشید و مطالب خوب را در وبلاگتان قرار میدهید بسیار متشکرم
ولی یک عرضی داشتم:
در شرایط فعلی که سایتهای مربوط به مسائل جنسی  موج میزنند و میرقصند و هر روز بیشتر میشن،در شرایطی که حتی همین سایتهای فارسی زبان که اکثر تبلیغات  از عکسهای نیمه برهنه زنان استفاده میکنند،در انجمن های گفتگو که هر حرفی و هر عکسی و هر اطلاعات غلطی رو قرار میدهند،
یک جوون،باید چی کار کنه.یا اینترنت نره و یا بره.اگرهم بره در اوج این حملات قرار میگیره.شما که باید درک کنید که یک جوون تو این دوره زمونه چی میکشه.از طرفی هر چیزی رو که فکر بکنه در اینترنت میتونه تو تنهاییش پیدا کنه.من هم که در رشته کامپیوتر درس میخونم باور کنید بعضی موقعها میترسم از اینترنت استفاده کنم.
خواهشی دارم از شما که یک مطلبی جامع رو درباره مراقبت در هنگام گشت و گذار در اینترنت قرار دهید تا من و امثال بنده آگاهی پیدا کنیم  و این که چی کار کنیم که دچار خسران نشیم.و ضمن اینکه اکثر کسانی که وارد سایتهای مبتذل میشوند در واقع قربانی اهداف کثیف بنیان گزاران  آن سایتها میشوند(برای پول و تبلیغات بیشتر).
از توجه تان ممنونم

در پناه حق

 

سلام دوست عزیز

ممنون ازتوجهتون ، مسلما در هر چیزی افراط و تفریطی وجود داره ، حتی در دین هم اینطور هست که از دین بر ضد دین استفاده می کنند و کفری که رنگ قداست گرفته در مقابل دین اصیل می ایستد. و اینجاست که وظیفه ماست که حقیقت را تشخیص دهیم و به وظیفه ی فردی و اجتماعی خود در مقابل دین ، عمل کنیم.

در مورد اینترنت ، خط ها کاملا مشخص هست . پیشنهاد من این هست که سعی کنید هیچ وقت از سر بیکاری ، بی هدف از اینترنت استفاده نکنید.

سایتها ، وبلاگها و تالارهای مفید زیادی هستند که با سلیقه ی شما همخوانی دارند ، انها را شناسایی کنید و در انها فعالیت کنید.

مهمترین عامل انحرافات جنسی و خودارضایی در دختران و پسران  ، محرک های جنسی بوده ، مطمئن باشید که دیدن عکس ها ، فیلم ها و سایتهای مبتذل اثر خود را خواهد گذاشت و گشت و گذار در این سایتها یک گام را برای ترویج فساد و کمک به گسترش ان ، نزدیکتر خواهد کرد و ما را از انسانیت و اصالت خود دور می کند ، پس مراقب کلیک هایمان و نگاهمان باشد.

 

اگر می خواهید مفید و موثر باشید ، بهترین کار این هست که ریشه هایمان را محکم کنیم. در هر رشته ای و در هر سنی که هستیم ، دین مان ، کتابمان ، مکتبمان را خوب بشناسیم . به نظر من  کتابهای دکتر شریعتی و شهید مطهری کتابهای نابی هستند که بیشتر خلاهای و سوالهای یک جوان این دوره را می تونه پاسخ بده . وقتی که ریشه ی محکمی داشته باشیم هر کجا که باشیم ، حتی در مقابل طوفان نه تنها  قد خم نمی کنیم ، بلکه می تونیم حداقل در یک نفر دیگر تاثیر گذار باشیم. وظیفه ی اجتماعی ماست که خودسازی کنیم و انچه را که می دانیم به دیگران منتقل کنیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan