ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

آیا دیدن عکس مستهجن هم خود ارضایی هست

  • ۱۴:۲۵

سلام آیا دیدن عکس شهوانی و مستهجن (البته برای ساعتها تواینترنت )هم خود ارضایی محسوب میشه؟من الان 3بار با فاصله چند هفته این کار رو انجام دادم و هردفعه از خودم متنفر شدم و توبه کردم ولی الان فکر میکنم که دوباره توبه کردن یه جورایی نعوذبالله مسخره کردن خداست...و همچنین خودم
برای همین الان به شدت افسرده شدم

آیا من هم خودارضایی کردم؟چی کار کنم که برای همیشه ترک کنم

 

سلام دوست عزیز

 دیدن فیلم ها ، سایتها ، عکسها و تصاویر پورنوگرافی و مستهجن مهمترین عامل برای خودارضایی مجدد هست.

خود ارضایی یعنی با خود کاری کردن که باعث ارضا شدن جنسی شود .  صرفا دیدن عکس های محرک و تحریک شدن ، خود ارضایی نیست. 

ارضا شدن و ارگاسم در مردان همراه با انزال  و خروج منی هست و  ارضا شدن در زنان و دختران همراه با تشدید انقباضات در مجرای تناسلی ، لگن و واژن و تند شدن تنفس و نهایتا ریلکسیشن می باشد.

اما دیدن عکس ها می تونه اعتیاد اور باشه که پیامدهای بدی در  زندگی زناشویی خواهد داشت و همچنین باعث تحریک جنسی و در نتیجه انحراف جنسی شود. توصیه می کنم برنامه ریزی داشته باشی و تمام وقتت را با فعالیتهایی که دوست داری پر کن طوری که وقت نداشته باشی بری اینترنت

 

سعی کن هیچ وقت بدون برنامه و بی هدف به اینترنت نیای ، می تونی برای هر هفته مدت زمان مشخصی را تعیین کنی که فقط تو اون زمان بیای اینترنت استفاده کنی

افسردگی خودش می تونه عاملی باشه که باز به سمت این محرک ها بیای

خدا گفته که هیچ وقت از رحمتش نا امید نشویم ، پس خودت را ببخش و گذشته را رها کن و مطمئن باش که خدا هم تو رو می بخشه

با یک روحیه شاد و پر از امید به راهت ادامه بده و مطمئن باش که می تونی موفق بشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan