ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

کنکور و مشکل خود ارضایی

  • ۱۴:۲۲

سلام.

17 سالمه حدودا 5 ماهه خود ارضایی میکنم وقتی انجام میدم لذت میبرم ولی بعد ارضا شدن مثل سگ پشیمون میشم و توبه میکنم اونقد تبه کردم که خودمم وقتی توبه میکنم میدونم که دروغه امسال سال کنکورمه و ازین کارم شدیدا در عذابم کسلم میکنه و نمیتونم درس بخونم هر کاری میکنم باز میرم سراغش کلافه شدم تورو خدا کمکم کنید ورزش میکنم هر کاری میکنم فایده ای نداره

 

سلام دوست عزیز

غریزه جنسی میلی بسیار قوی هست که باید کنترل شود. خودارضایی ، مثل نوشیدن اب شور هست که عطش را بیشتر می کند و سیری پذیر نیست. انجام عمل خود ارضایی می تونه مثل یک مسکن باشه که به صورت لحظه ای عمل می کنه و این حالت شکل اعتیاد به خود پیدا می کنه . درست مثل مسکن هنگام سردرد ، خود ارضایی هنگام حال روحی بد و یا بیکاری می تونه مثل مسکن باشه که در دراز مدت حالت عادت پیدا می کنه و شرطی میشه. 

در مورد انحرافات جنسی ، بهترین راهکار دوری از محرکات هست . وقتی که فرد مبتلا به خود ارضایی به سمت محرکی میره ، قوای شهوانی بر عقل او پیروز می شه و فرد طوری دچار وسوسه میشه که با خودش می گه دست خودم نیست . بنابراین برای ترک خود ارضایی لازم هست که محرک های جنسی را ترک کرد . این درست نیست که فرد خودش را تحریک کنه و انتظار داشته باشه خود ارضایی نکنه ، درست مثل اینکه موزی بخوره و پوستش را زیر پا بندازه و انتظار داشته باشه سر نخوره.

 

توصیه من به شما این هست که تنها روی ترک این عادت تمرکز نکنی ،بلکه زمینه های تکرار خودارضایی  را هم از بین ببری . سعی کن برنامه ریزی داشته باشی ، برای ماه اول و یا ابتدای ترک طوری برنامه ریزی کن که زیاد تحت فشار قرار نگیری ، سعی کن بیشتر در کتابخانه باشی و البته روزهای اول ممکنه خیلی سختت باشه ولی به مرور تعداد ساعتهای مطالعه را بیشتر کن و در ترک هم انتظار نداشته باش که یکدفعه بتونی موفق بشی ، سعی کن فاصله شکست ها  را زیاد کنی تا به موفقیت نزدیکتر بشی

 

می تونی از یک دفترچه برای ثبت روزها و وضعیتت استفاده کنی و تا زمانی که مدت ترک یکماه بشه می تونی یه کش بندازی دور دستت  و یا وسیله دیگر استفاده کنی که همیشه یاد تصمیمت بیفتی و به سمت محرک ها نری ، هر راهی که خودت بهتر می دونی ...

 

چیزی که برای ترک لازم هست روحیه شاد و پر از امید هست. هیچ وقت نا امید نشو ، موفقیت یعنی اینکه حتی اگز زمین خوردی ، باز هم بلند شی و خودت را سرپا نگه داری و به راهت ادامه بدی . و اینکه سعی کن از محرکها (تنهایی ، حال روحی بد ، سرزنش افراطی خودت و ...) دوری کنی

 

خودت را ببخش و مطمئن باش که خدا هم تو رو می بخشه و مطمئن باش که می تونی ترک کنی ، خودت را دست کم نگیر و با امید به راهت ادامه بده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan