ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خود ارضایی نیاز جنسی و سستی

  • ۱۴:۱۸

من 29 سال دارم عاشق شدم خیلی پاک اما بازیم دادند یعنی فکر نکنید دوست بودم نه هرگز 
حالا تو این سن نیازهایی دارم جز تنهایی و عاطفه به رابطه جنسی  نیاز دارم اما از اونجا که پسرا تن به ازدواج نمیدند من و امثال من چیکار باید بکنیم ؟
قبول کنید پاک بودن و دعا تا یه جا حداقل برای من سست ایمان جواب میده!!!

خودمم کلافه ام ! چیکار باید کرد تا گناهم نشه؟

 

سلام دوست عزیز 

راه اصلی ازدواج هست که متاسفانه در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.  مواردی رو در ادامه میگم که تا قبل ازدواج می تونه کمکتون کنه..

بهتره که هر رابطه ای که داشتید را رها کنید و کمتر بهش فکر کنید ، هر انچه را که بوده رها کنید و ببخشید و بگذرید چرا که با رها کردن هست که به دست می اوریم

به نظر من نیاز هست که به یک مشاور خوب مراجعه کنید چرا که بیشتر مشکل شما روحی هست و شاید با دست برداشتن از یک سری چیزها در زندگی با انچه که واقعا می خواهید ، روبرو خواهید شد

قدر خودتون را بدونید ، سعی کنید بیشتر فعالیت داشته باشید ، کلاس های مختلف برید و حضور بیشتری در  اجتماع داشته باشید و وقت خود را پر کنید ، مراقب باشید چرا که افراد هوس باز بسیارند ، قدر پاکی خود را بدونید ، خود را لایق بهترین ها بدونید و مطمئن باشید که خداوند برای هر بنده ای موهبتی خاص قرار داده که فقط برای اون بنده هست و در موقع خاصی اون را بهش میده ، موقعی که امادگی لازم را داشته باشه

 

هیچ غریزه ای به سرکشی و حساسیت غریزه جنسی نیست . به نیروی تقوا و ایمان در مقابل همه گناهان می توان تکیه کرد مگر در مورد گناهان مربوط به غریزه جنسی . اسلام هرگز نیروی تقوا  و ایمان را با اینکه قویترین نیروهای اخلاقی است ، یک ضامن کافی در برابر تحریکات این غریزه ندانسته است. 

 

روش موثر برای ترک خود ارضایی و دوری از گناهان مربوط به غریزه جنسی دوری از محرک های جنسی و مقابله صحیح با تنش های روحی هست. در این شکی نیست که میل جنسی ، میلی طبیعی در انسانها است و هیچ انسانی به خاطر داشتن این میل مورد سرزنش نیست. بهترین راه برای ارضا و کنترل این میل قوی ازدواج هست درست مانند نوشیدن آب برای رفع تشنگی ، اما باقی راهها مانند خوردن اب شور می ماند که نتیجه ان عطش و بدتر شدن وضعیت هست. امیدوارم که مشکلات همه جوانان حل بشه و بتونن زودتر ازدواج کنن...

 

 

پیروز باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan