ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

خودارضایی دختران و سیاهی زیر چشم

  • ۱۱:۵۷

سلام،راستش منم یکی ازهموناییم که این مشکلوداره،باورم نمیشد خیلیابام همدردباشن،ازخودم حالم بهم می خوره،یه سالی میشه خودارضایی می کنم ولی نه پی درپی، دختری بامعدل19.96که خیلیادوسش دارن اگه کسی بفهمه که هم چین مشکلی داره افتضاح میشه!!!!!واقعا دارم دیوونه میشم وقتی کسی ازم تعریف می کنه ازخودم وخدای خودم خجالت می کشم روی صورتم خیلی حساسم زیرچشمام کم کم داره یه هاله ی سیاهی به وجودمیاد!!!!!خواهش می کنم کمکم کنید دیگه ازهمه چی دارم ناامیدمیشم، شدم مثل معتادا!!!!من چیزیو توی خودم فرونمی کنم که نگران پرده ی واژنم باشم ولی جدیدا توی خودارضاییام خیلی زودبه اوج می رسم بعلاوه اونقدر زود تحریک میشم که حتی حرفشم تحریکم می کنه!!!!ازچشم خداافتادم کمکم کنید!

 

سلام دوست عزیز 
شما زیاد به خودتون تلقین می کنید ، هاله ی سیاه زیر چشم عوامل زیادی داره و ممکنه اصلا ربطی به خود ارضایی نباشه و ارثی و ... غیره باشه که می تونید با مشورت پزشک پوست رفعش کنید
سعی کنید احساستون را نسبت به خودتون تغییر بدید و خودتون را دوست داشته باشید . مهمترین عامل که می تونه در ترک خود ارضایی کمکتون کنه این هست که شاد باشید و با یک روحیه قوی و پر از امید به کارهاتون برسید. بهترین روش ترک خودارضایی  این هست که خودتون را دریابید. قدر خودتون را بدونید و به  خودتون  احترام بگذارید و طرز فکر و شیوه مواجه شدن با مسائل را تغییر بدید.  در اثر فرایند خود ارضایی و شرطی شدن اون تحریک پذیری شما سریعتر شده که با ترک این عادت رفع میشه 
هیچ وقت از رحمت خدا نا امید نشید و مطمئن باشید که او بخشنده ترین هست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan