ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

ترک خود ارضایی آرام آرام

  • ۱۳:۳۵

باید آرام آرام سنگ بزرگی را که مانع حرکت آب است ، بتراشم تا کوچک و کوچکتر شود و به اندازه ای برسد که با یک تلنگر او را کنار بزنم . یک نکته خیلی مهم برای ترک خودارضایی  این هست که با یک ویژگی خود مقابله کنم. در واقع این اخلاق تو همه کارها فراگیر هست و اون نتیجه گیری سریع هست.

در واقع برای نتیجه گیری سریع کارهای کوچیکی انجام میدادم و نتیجه خود ارضایی مجدد و شکست بود و این خودش عامل تشدید پریشانی و کم شدن اعتماد به نفس بود.

برای ترک خود ارضایی بهترین کار جذب افکار انرژی زا به طور مداوم و پیوسته ( و نه سطحی و مقطعی) هست.

 برای به دست اوردن یک نتیجه خوب شکستها نباید مانع از این بشه که از این امر مهم غافل بشیم

 

با هر بار خود ارضایی تمرکزم میریزه به هم و تا چند روز با دیگران و خودم قهرم . خود ارضایی باعث میشه که کلاف های سردر گم ذهنم دست نخورده باقی بمونند و این خودش عاملی هست که دوباره استمنا کنم. نتیجه اون ایجاد یک انسان دو شخصیتی که از هر دو شخصیت خود میترسه. از یک طرف میترسه شخصیت پنهان و زیر نقابشو نشون بده و از طرف دیگه از اینکه در ظاهر شخصیت دیگه ای را بازی میکنه رنج میبره.

خود ارضایی درست مثل یه مرداب هست که ارام ارام باید از اون بیرون اومد و غم و نا امیدی باعث میشه که در مرداب خود ارضایی دست و پا بزنم و  فرو برم.

خدا را شکر می کنم که به من این فرصت را داده و خوشحالم که دارم سعی خودمو می کنم.

 

ریشه خودارضایی شما چیه؟

هر مشکلی یه ریشه داره،اگر صرفا بخوایم بر ترک کردن تمرکز کنیم هیچ وقت موفق نمی شیم بلکه باید به از بین بردن عامل ریشه ای انجام این عمل تمرکز کنیم مثل افسردگی،انزوا و ...
به نطر من اولین قدم پیدا کردن دلیل و ریشه هست،"اینکه یه نفر این کارو انجام میده چون لذت داره"دلیلی کاملا اشتباست

بگردید ببینید دقیقا قبل از زمانی که این خواسته سراغتون میاد به چه بن بست فکری یا ناامیدی یا هر چیز دیگه ای رسیدید،همونو دنبال کنید و به فکر رفعش باشید

 

خوبه که عامل اصلی خودارضایی را ریشه یابی کنیم. و با این عوامل به طور صحیح مواجه بشیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan