ترک خود ارضایی | مشاوره و آموزش

مشاوره ترک خودارضایی ، تجربیات ترک خودارضایی ، عوارض خودارضایی ، بهترین روش های ترک خودارضایی

نمی دونستم خود ارضایی گناه هست

  • ۱۰:۱۹

سلام و خداقوت
مطالبتون واقعا مفید بود برام..بیشترشو خوندم...
ولی یه سوال ذهنمو خیلی مشغول کرده جواب بدید ،ممنون میشم..
منکه از حدود10 سالگی تا الان که 16 سالمه خودارضایی میکردم..
حکم نماز و روزم چیه؟؟
من تا سال گذشته اصلا نمیفهمیدم این کاری که من میکنم چی هست و فقط از روی عادت و چونکه خوشم میومد این کارو میکردم...نمی دونستم خودارضایی هست و نمی دونستم خودارضایی  گناه هست
دقیقا هم نمیدونم چه وقتایی میکردم..نمیدونم شاید هفته ای یه بار...یا یه ماه یه بار..وقتی میرفتم حمام..موقع خواب..نمیدونم شاید روزی دو دفه هم کرده باشم...

نمیدونم هم به اوج لذت رسیدم یانه...

البته دوباره ترکم رو شروع کردم..چند باری شکست خوردم ولی باز امیدوارم...
روزه هام که فک کنم اشکالی نداشته ولی نمازام چی؟؟؟
ینی باید غسلی هم میکردم؟؟
اخه من هیچ اگاهی نداشتم...نمیدونسم..
دل نگرانم...توروخدا کمک کنید..ممنونم

بی صبرانه منتظر جوابتون هستم

پاسخ

سلام دوست عزیز

با توجه به اینکه حکم را نمی دونستید  ، روزه ها صحیح است. ولی نماز ها را باید قضا کنید(بله باید غسل می کردید)؛ البته آن مقدار که یقین دارید بدون غسل خوانده اید؛ ولی آن مقدار که شک دارید لازم نیست قضا کنید.

خوشحالم که این عادت را ترک کردید . نگران نباشید خدا خیلی بزرگتر و مهربان تر از انچیزی هست که ما فکرشو کنیم. همیشه شاد و سالم باشید.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
اینجا وبلاگی هست که می تونید تجربیات ترک خود ارضایی کسانی که قبلا دچار این عادت بودن رو بخونید و انگیزه پیدا کنید برای ترک خود ارضایی ، یادتون باشه بهترین روش ترک خود ارضایی با قدرت درون شما گره خورده پس به خودتون بیایید و اینبار متفاوت شروع کنید.
❤❤❤
پیشنهاد میکنم مطالب دسته بندی شده را مطالعه کنید خصوصا تجربیات ترک خودارضایی و ترک خودارضایی (مقالات)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan